عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

تاکید بر گسترش بسته خرسندساز پرسنل شهرداری تهران

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران با اشاره به بسته خرسندساز شهرداری برای پرسنل شهرداری گفت بسته خرسندساز را می‌توان بسط و گسترش داد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر گسترش بسته خرسندساز پرسنل شهرداری تهران

سید احمد علوی در جلسه یکصد و هشتم شورای اسلامی شهر تهران، ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج در هر جا لازم بوده ورود کرده و همه ما بسیجیان بدون توجه به مسئولیت‌‌ها و درگیری‌هایی که داریم هر وقت کشور به ما نیاز داشت باید به صحنه بیاییم. بسیح مثل همیشه در تلاطم اخیر که در کشور وارد صحنه شد و همین حضور بسیج سبب شد تا فتنه اخیر دشمن ناکام بماند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به بسته خرسندساز شهرداری برای پرسنل، ضمن تشکر و تقدیر از شهردار تهران و معاونت برنامه‌ریزی شهرداری، گفت: نفس اینکه بنشینیم و برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به پرسنل محترم شهرداری ارائه دهیم قدم بسیار مثبتی است. مدت‌ها بود که پرسنل شریف شهرداری تهران تحت فشار بودند و لازم بود برای آنان تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شود، بنابراین بسته خرسندساز از این جهت است، اما اجرایی شدن وعده‌های داده شده حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه بسته خرسندساز را می‌توان بسط و گسترش داد، گفت: در بسط و گسترش این بسته می‌توان از خود پرسنل محترم شهرداری نظرسنجی کرد و البته بحث مسکن نیز قطعا یکی از دغدغه‌های آنان خواهد بود. باید مشمولان این بسته را افزایش دهیم، در همین راستا پرسنل حجمی ما و مجموعه خودروسرویس هم می‌توانند از بخشی از این بسته استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار