مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

آموزش و پرورش برای پیشگیری از اعتیاد نیاز به همکاری سایر سازمان‌ها دارد

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تاکید کرد پیشگیری از اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های آموزش و پرورش است که برای پیشگیری از اعتیاد نیاز به همکاری سایر سازمان‌ها دارد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش برای پیشگیری از اعتیاد نیاز به همکاری سایر سازمان‌ها دارد

کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با حضور حسنعلی میرعبدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان و علی زندی، دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان برگزار شد.

حسنعلی میرعبدی در این جلسه ضمن قدردانی از همکاری و پیگیری ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: پیشگیری از اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی یکی از مهمترین وظایف و رسالت های آموزش و پرورش است که برای اجرای هر چه بهتر آن به همکاری و تعامل سایر نهادها و دستگاه های متولی نیاز داریم.

وی افزود: در راستای تفاهم نامه منعقد شده با ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تاکنون برنامه‌های آموزشی متعددی در خصوص توانمندسازی معلمان و آگاهی‌بخشی به دانش آموزان برگزار شده است.

علی زندی، دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این جلسه ضمن تشکر از تلاش های آموزش و پرورش استان در خصوص مدیریت آسیب های اجتماعی اظهار کرد: همانطور که در زمینه آموزش شاهد کیفیت بخشی به فعالیت ها و برنامه های مدارس هستیم انتظار می رود در حوزه اجتماعی نیز دانش آموزانی سالم تر از همیشه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از آنجایی که جمعیت کثیری از جامعه به طور مستقیم و غیرمستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط هستید قطعا برنامه‌های پیشگیرانه و آموزشی در حوزه آسیب های اجتماعی تاثیرگذاری بسیار زیادی داشته و خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار