مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

آثار اجتماعی فعالیت‌ کانون‌های یاریگران زندگی، به افکارعمومی نشان داده شود

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به برنامه‌های هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت آثار اجتماعی فعالیت‌ کانون‌های یاریگران زندگی باید به افکارعمومی نشان داده شود.

کد مطلب: ۱۳۷۸۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
آثار اجتماعی فعالیت‌ کانون‌های یاریگران زندگی، به افکارعمومی نشان داده شود

جلسه مرور برنامه‌های هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر و سومین همایش استانی کانون یاریگران زندگی با حضور علی شیرازی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، معاونان اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران و به ریاست مدیرکل آموزش و پرورش، برگزار شد.

حسین کمالی، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این نشست گفت: مقابله با آسیب‌های اجتماعی، موضوع مهمی است و بارها در کلام رهبر معظم انقلاب، این اهمیت و حساسیت مورد تاکید قرار گرفته و لازم است آثار اجتماعی و اقتصادی و روانی مراکزی چون کانون‌های یاریگران که در این مبارزه فعالیت دارند، به جامعه نشان داده شود.

وی همچنین گفت: ما در چنین همایش مهمی باید نشان دهیم که چرا مازندران در این حوزه صاحب جایگاه شد و تلاش کنیم که همکاران آموزش و پرورش و همچنین همکاران دبیرخانه عالی مبارزه با مواد مخدر استان برجسته شود.

حسین کمالی ضمن قدردانی از دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر گفت: راه‌اندازی خانه یاریگران زندگی نتیجه همکاری آقای شیرازی و همکاران ایشان است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به انجام مشترک این برنامه گفت: در این همایش همچنین لازم است تلاش همکاران آموزش و پرورش و دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر استان توامان نشان داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار