تمدید آزمون تعیین سطح و صدور گواهی صلاحیت حرفه‌ای «نماد» تا پنجم آذر

تهران (پانا) - مهلت شرکت در آزمون تعیین سطح و صدور گواهی صلاحیت حرفه‌ای «نماد» تا روز شنبه پنجم آذر‌ 1401 تمدید شد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تمدید آزمون تعیین سطح و صدور گواهی صلاحیت حرفه‌ای «نماد» تا پنجم آذر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی طی اطلاعیه‌ای اضمن تمدید مهلت ثبت نام، چند نکته به فرهنگیان داوطلب یادآور شد:

برای شرکت در دوره تربیت مدرس لازم است همکاران محترم در دو آزمون جداگانه عمومی و تخصصی شرکت کنند. آزمون مرحله اول که سوالات آن عمومی است در ساعت 20 روز یکشنبه 6 آذر ماه 1401 برگزار می‌شود. پذیرفته شدگان در این آزمون، می توانند در آزمون مرحله دوم که در پنج بخش تخصصی برگزار می‌شود و تاریخ آن متعاقبا اعلام می شود ، شرکت کنند.

پس از برگزاری این دو آزمون، پذیرفته شدگان نهایی وارد مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و اجرایی می‌شوند که در پایان از هر استان حداقل سه و حداکثر 5 نفر برای شرکت در دوره تربیت مدرس انتخاب می‌شوند.

پذیرفته شدگان دوره تربیت مدرس در دو دوره مجازی آفلاین و حضوری شرکت می کنند و پس از هر یک این دوره ها برای قبولی و ورود به مرحله بعد در آزمون جامع دوره شرکت می کنند و در پایان در صورت کسب نمره قبولی گواهی سطح چهار «نماد» را دریافت می کنند.

همکارانی که در آزمون های عمومی و تخصصی ورود به دوره پذیرفته نشوند این فرصت را دارند که در مرحله تربیت مربی که در سطح استان برگزار می شود شرکت کنند و مانند دوره تربیت مدرس با همان مختصات فنی در دوره شرکت کرده و در صورت پذیرش گواهی سطح سه «نماد» را دریافت می کنند.

این روند در سطح شهرستان و مدرسه نیز تکرار شده و گواهی سطح دو و یک «نماد» به ترتیب برای پذیرفته شدگان سطح منطقه و مدرسه ارائه خواهد شد.

همانطور که در اطلاعیه های قبلی اشاره شد از این پس برای همکاری با برنامه «نماد» داشتن گواهی صلاحیت حرفه ای «نماد» الزامی است و دارندگان این مدارک از مشوق هایی که در نظر گرفته خواهد شد برخوردار می شوند.

شرکت در این دوره برای همکارانی که قبلا به عنوان مدرس و سفیر «نماد» انتخاب شده بودند در صورت تمایل الزامی است.

علاقمندان می توانند برای ثبت نام از طریق این لینک اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار