مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ:

والدین در کنار مربیان نقش بسیار مهمی در تربیت و تقویت خلاق کودکان دارند

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ عنوان کرد والدین در کنار مربیان نقش بسیار مهمی در تربیت و تقویت خلاق کودکان دارند.

کد مطلب: ۱۳۲۵۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
والدین در کنار مربیان نقش بسیار مهمی در تربیت و تقویت خلاق کودکان دارند

اولین نشست تخصصی کارگاه مادر و دختر با حضور صمد پورروستا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ، علی شکیبا، معاون آموزش ابتدایی، معاونان و مربیان پرورشی، مشاوران و مربیان بهداشت مدارس با همت کارشناس امور زنان و جوانان در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

صمد پورروستا مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ در ابتدای جلسه ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به مدعوین گفت: مهمترین اهداف برپایی کارگاه مادر و دختر را تقویت ارتباط مادر، آموزش، تربیت و پرورش دانش آموزان خلاق، ایجاد محیطی شاد در خانه عنوان کرد.

وی افزود: کودکان و دانش آموزان لایق بهترین‌ها هستند. ضمن تقدیر از همراهی مادران با کودکانشان در این کارگاه آموزشی شاد و خلاقانه تأکید کرد. والدین در کنار مربیان نقش بسیار مهمی در تربیت و تقویت خلاق کودکان دارند.

در ادامه جلسه، رضایی مدرس دانشگاه در خصوص فضای مجازی و اثر آن بر خانواده ها و دانش آموزان و همچنین مهارت های فهم خبر و جنگ روایت ها و کنشگری ها مطالب گسترده ای را بیان کردند.

در پایان جلسه از انجمن اولیا آموزشگاه ۱۷ شهریور شهر هشتگرد که رتبه برتر و منتخب کشوری در فعالیت های انجمن را کسب کردند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار