مدیر آموزش و پرورش ملارد:

رعایت عدالت آموزشی در مورد مدارس عشایری از اولویت‌های آموزش و پرورش است

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد ضمن بازدید از ۴ مدرسه عشایری این منطقه با هدف بررسی وضعیت و امکانات موجود‌ و آگاهی از مشکلات گفت عدالت آموزشی در مورد دانش‌‌‌آموزان مدارس عشایری هم باید رعایت شود.

کد مطلب: ۱۳۲۵۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
رعایت عدالت آموزشی در مورد مدارس عشایری از اولویت‌های آموزش و پرورش است

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در بازدید از کلاس‌های مدارس عشایری، به همراه شورای معاونین، ضمن اشاره به اهمیت توجه به مدارس عشایری گفت: با توجه به نقش‌آفرینی عشایر در عرصه‌های مختلف، توجه به تحصیل دانش‌آموزان عشایری و ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس عشایری ضرورتی انکارناپذیر است.

مدیر آموزش و پرورش ملارد افزود: آموزش و پرورش تنها نهاد دولتی است که در دورافتاده‌ترین مناطق هم در قالب یک مدرسه عشایری و کوچک، پرچم ایران را در اهتزاز نگه داشته است.

در این بازدید از زحمات مدیر آموزگاران و آموزگاران این مدارس به جهت خدمت در مناطق محروم و مدارس چند پایه تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود اهدا شد. همچنین نشست صمیمی همکاران فرهنگی با مسئولین آموزش و پرورش ملارد برگزار شده، همکاران مشکلات و دغدغه‌های آموزشی و پرورشی مدارس خود عنوان کرده و به تمامی دانش‌آموزان بسته‌های فرهنگی اهدا شد.

آموزش و پرورش شهرستان ملارد، دارای 4 مدرسه عشایری است که به همت معاونت ابتدایی و برنامه‌ریزی منسجم و بازدیدهای مستمر از این مدارس، فعالیت‌های آموزشی با کیفیت مطلوب انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار