آزمون ورودی دوره‌های آموزش فیلم‌سازی در نیشابور برگزار شد

نیشابور (پانا) - مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور عنوان کرد تعداد ۳۰ نفر از مشتاقان جوان نیشابوری هنر فیلم‌سازی و سینما برای ورود به بزرگ‌ترین و جامع‌ترین مرکز آموزش فیلم‌سازی در سطح کشور به‌طور همزمان در آزمون ورودی شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۳۲۵۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
آزمون ورودی دوره‌های آموزش فیلم‌سازی در نیشابور برگزار شد

مهدی آذر پندار مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران اظهار کرد: انجمن سینمای جوانان ایران مَقدم هنرجویان خوش‌ ذوق و خلاق هنر هفتم را به بزرگترین مدرسه‌ سینمایی کشور خوش‌آمد گفته است. این آزمون مسیر بسیاری از فیلمسازان بزرگ سینمای ایران را رقم زده است. شروعی برای آنکه سینما را با آموزش نظری، مهارت آموزی و تجربه عملی بر جان مشتاقان آن بنشاند.

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاداسلامی نیشابور عنوان کرد: تعداد ۳۰ نفر از مشتاقان جوان نیشابوری هنر فیلم‌سازی و سینما برای ورود به بزرگ‌ترین و جامع‌ترین مرکز آموزش فیلم‌سازی در سطح کشور به طور همزمان در آزمون ورودی این دوره شرکت کردند.

مسعود سلیمانی سپهر گفت: بر اساس دستور العمل معاونت فرهنگی، آموزش و پژوهش سینمای جوانان ایران، برگزیدگان این آزمون در دوره‌های جدید آموزش فیلم‌سازی از نیمه اول آذر به طور یکپارچه در دفتر نیشابور هم‌ زمان با سراسر کشور شرکت خواهند کرد.

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: هنرجویان در این دوره آموزشی که به شیوه عملی و کارگاهی برگزار خواهد شد، دروس عکاسی، آشنایی با سینما ، کارگردانی ، فیلم‌‌برداری، تدوین ، صدا ، کارگاه‌‌های ایده تا فیلمنامه، کارگاه تدوین و صدا گذاری، کارگاه فیلم‌‌سازی مستند ، داستانی، تجربه‌‌گرا و سلسله نشست های پژوهشی با حضور اساتید برجسته و تراز اول را تجربه خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار