کارگروه ارتقای فعالیت‌های پرورشی، آموزشی و پیشرفت تحصیلی مدارس متوسطه اول شهرستان فریدن

اصفهان (پانا) -مدیر آموزش و پرورش فریدن گفت انضباط کاری، رعایت قانون و مطالعه آیین‌نامه اجرایی مدارس برای مدیران مدارس از ضروریات است.

کد مطلب: ۱۳۲۴۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه ارتقای فعالیت‌های پرورشی، آموزشی و پیشرفت تحصیلی مدارس متوسطه اول شهرستان فریدن

جلسه کارگروه کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در محل نمازخانه آموزش و پرورش فریدن با حضور محمد فصیحی، مدیر آموزش و پرورش فریدن، معاون آموزشی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس آموزش متوسطه و مدیران مدارس متوسطه اول برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه به دستور جلسه اشاره و پیرامون مطالعه آیین نامه اجرایی توسط مدیران مطالبی بیان کرد و به اهمیت دروس آزمایشگاهی و کار و فناوری اشاره داشت.

کارشناس آموزش متوسطه نیز نکات مهم از جمله ثبت نام دانش آموزان در آزمون پیشرفت تحصیلی، کنترل وضعیت ورود و خروج دبیران توسط مدیران، ارزشیابی دبیران و... را ارائه داد.

در ادامه مدیران مدارس متوسطه اول به بیان مشکلات و چالش های پیش رو در زمینه آموزش پرداختند که معاونین اداره پاسخگوی سوالات آنان بودند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی در بخشی از صحبت های خود با اشاره به حدیث امام صادق علیه السلام که فرمودند هر کس با رفیق بد همنشینی کند سالم نمی ماند و هر کس که مراقب و مقید به گفتارش نباشد پشیمان می شود و هرکس به جاهای بد رفت و آمد کند، متهم می شود؛ به اهمیت هفته مبارزه با آسیب های اجتماعی پرداخت و در خصوص تغییر در برنامه آغازین مدارس که به صورت تکراری و یکنواخت اجرا می شود از مدیران مدارس راهکار خواست. بحث نماز، احترام به جایگاه پرچم جمهوری اسلامی ایران در مدرسه،هفته کتاب و کتابخوانی و برنامه ریزی برای گفتمان های دینی و طرح راهیان پیشرفت از اهم موضوعات مطرح شده توسط ایشان بود.
پایان بخش جلسه، محمد فصیحی، مدیر آموزش و پرورش فریدن در خصوص موضوعات مطرح شده نکاتی مطرح و رعایت ادب و انضباط کاری و رعایت قانون و مطالعه آیین نامه اجرایی مدارس را از مدیران خواستار شد.

دانش آموزان خبرنگار: فاطمه بدیع الزمانی ، مبینا شکوهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار