کارشناس ارزیابی پیش‌دبستانی ناحیه یک بهارستان:

ایجاد علاقه و لذت مطالعه در سنین کودکی ماندگارتر است

بهارستان یک (پانا) - کارشناس ارزیابی پیش‌دبستانی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، ایجاد علاقه و لذت مطالعه در سنین کودکی را ماندگارتر دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۴۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد علاقه و لذت مطالعه در سنین کودکی ماندگارتر است

همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی، مهدی جباری کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و مریم عینی کارشناس ارزیابی پیش دبستان ناحیه یک بهارستان، از نمایشگاه کتاب مرکز پیش دبستانی باغ مینو بازدید کردند.

مهدی جباری کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته، در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها اظهار کرد: برگزاری این‌گونه از نمایشگاه‌ها، موجب ایجاد حس علاقمندی نوآموزان و افزایش فرهنگ کتاب و کتابخوانی است؛ این نمایشگاه شامل نقاشی‌هایی است که نوآموزان با برداشت خود از قصه و خاطره‌های خود به تصویر درآورده‌اند و در این راستا مهارت‌های گفتاری و نوشتاری در نوآموزان تقویت می‌شود.

همچنین مریم عینی، کارشناس ارزیابی پیش دبستانی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان نیز ضمن تقدیر از مدیر و مربیان این مرکز، تصریح کرد: کودکستان‌ها می‌بایست مناسبات ملی متناسب با سن کودکان را در خور توان نوآموز و با کمک اولیا و مربیان همراه با خلاقیت بالا اجرا کنند.

وی افزود: ایجاد علاقه و لذت مطالعه و نهادینه کردن این فرهنگ در سنین کودکی ماندگارتر است و تهیه و خرید کتاب، تشویق و ترغیب نوجوانان به مطالعه، همراهی آنان در بازدید از نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های کتاب، هدیه کتاب، کتاب‌خوانی برای فرزندان و...، از عوامل ایجاد علاقه و ترغیب کودک به مطالعه است.

در حاشیه این نمایشگاه، نمایشگاهی جهت آشنایی با میوه‌های پاییزی نیز در این مرکز برگزار شد.

دانش‌آموز خبرنگار: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار