رئیس اداره سلامت خراسان‌رضوی گفت:

یکی از مهمترین مکان‌های آموزشی سفیران سلامت در مدارس گروه همسالان است

مشهد(پانا) - رئیس اداره سلامت استان خراسان‌رضوی گفت یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی که دانش‌آموزان می‌توانند آموزش‌های سفیران سلامت را کامل و جامع آموزش ببینند گروه همسالان هستند که به یکدیگر آموزش بدهند و به نوعی الگوی همدیگر باشند.

کد مطلب: ۱۳۲۴۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
یکی از مهمترین مکان‌های آموزشی سفیران سلامت در مدارس گروه همسالان است

سجاد حاجی زاده، رئیس اداره سلامت استان خراسان رضوی در مراسم آیین افتتاحیه سفیران سلامت دانش‌آموزی در دبستان جلیل افشارنژاد ناحیه ۷مشهد گفت: یکی از بهترین برنامه هایی که در شرایط کنونی بسیار برای دانش آموزان ضروری است، برنامه سفیران سلامت است که خوشبختانه در سال گذشته نزدیک به ۲۰۰ هزار دانش آموز فعال در حوزه سفیران سلامت استان داشتیم.

وی ادامه داد: یکی از آرزوهای ما نسبت به شعار هر دانش آموز، یک سفیر سلامت این است بتوانیم قدم قدم نزدیکتر به این موضوع شویم و بتوانیم تعداد دانش آموز را در حوزه سفیران سلامت در سال تحصیلی افزایش دهیم.

حاجی زاده گفت: این شرایط ایجاد نمی شود جز با جذب مراقبین سلامت در سطح استان که خوشبختانه در ناحیه ۷ نیروهای بسیار توانمندی در حوزه سلامت داریم.

وی در پایان گفت: انشاالله بتوانیم در سال آینده تعداد افراد مراقبین سلامت را در نواحی افزایش دهیم. از حمایت های مدیریت ناحیه ۷ و همکاران محترم در ناحیه ۷ بسیار قدردانی می کنم.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار