مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

جهاد تبیین، چون سدی بر آمال و آرزوهای دشمنان است

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری جهاد تبیین را سدی بر آمال و آرزوهای دشمنان دانست و گفت یکی از نواقص یا معایبی که می‌توان در حوزه فرهنگی به آن اشاره کرد، تغییر سبک زندگی ایرانی است.

کد مطلب: ۱۳۲۴۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
جهاد تبیین، چون سدی بر آمال و آرزوهای دشمنان است

همایش جهاد تبیین در کانون سمیه شهرری با حضور محمد غفرانی، استاد حوزه و دانشگاه، رحمت‌اله قاسمی‌پور، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه یک شهرری، علیرضا شوکتی، کارشناس مسئول حراست، مهدی توکلی، کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد، لیلا دانشجو، سرپرست آموزش متوسطه و دیگر کارشناسان اداره، مدیران مدارس، معاونین پرورشی، مربیان تربیتی و مشاورین برگزار شد.

محسن نوروزیان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در همایش جهاد تبیین اظهار کرد: در مسیر پیشرفت ایران اسلامی دشمن از همه توان خود، از شبکه‌سازی و نفوذ خود بر دانش‌آموزان از هیچ کاری دریغ نمی‌کند، این مورد به عزم جدی مسئولان بستگی دارد که فکر دشمنان را خنثی کنند.

وی گفت: آموزش و پرورش با حضور توانمندانه مدیران، معاونین پرورشی، مربیان تربیتی و مشاورین می‌تواند دانش‌آموزان را در راه انقلاب هدایت کند تا دانش‌آموزان تربیت و ساخته شوند که این کار با هماهنگی و تلاش‌های ارزشمند آنان انجام خواهد شد ؛ چرا که تنها راه ختم وضعیت فعلی فرهنگی کشور، حضور در صحنه و آگاهانه فرهنگیان ،مردم مؤمن و متدین است.

وی ادامه داد: دشمن به‌ دنبال آن است که به ایران اسلامی در مسیر پیشرفت به هر طریقی آسیب برساند تا کشور را دچار چالش و بحران کند و چهره نظام جمهوری اسلامی ایران را مخدوش کرده و از آن اعتبارزدایی کند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با بیان اینکه تنها راه مقابله با این طرح دشمن، کار انقلابی در بستر فرهنگی و جهاد تبیین است، خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد عنصر اعتباری ما را بی‌اعتبار کند و این بدان معناست که با ترفندهای مختلف، اعتبار نظام و آرمان‌های انقلاب را تخریب، تحریف و تحقیر کند.

وی در ادامه افزود: تکلیف ما فرهنگیان به عنوان نیروهای انقلابی در اعتبارزایی، تجلیل، تکریم، و تبیین فرهنگ اسلامی است؛ بیان دستاوردها و اقدامات باید از کودکان و نوجوانان آغاز شود که یکی از روش‌های آن، برگزاری اردوهای فرهنگی، تربیتی است.

محسن نوروزیان اضافه کرد: باید با نوجوان ارتباط بگیریم و همچون شهید سلیمانی شبکه‌سازی درستی را آغاز کنیم و در مرحله دوم، با آنان مفاهمه کرده و به یک دغدغه مشترک برسیم تا در گام نهایی تحول‌آفرینی ایجاد شود.

وی در این نشست هم‌اندیشی در حضور مدیران، معاونین و مربیان گفت: افراد مؤمن و متدین باید در اجتماعات فرهنگی، هنری و اجتماعی، حضور فعالانه و مؤثر داشته باشند؛ همچنین در موارد دیگر به هویت‌بخشی به ارزش‌ها و احترام به خون‌های ریخته شده شهدا، و گرفتن بهترین و مفید‌ترین تصمیم‌ها توسط عوامل اجرایی بسیار تأکید داشتند تا بتوانیم گام‌های بلندی در اعتلای آموزش و پرورش داشته باشیم.

در پایان همایش جهاد تبیین نیز استاد محمد غفرانی، مدرس حوزه و دانشگاه در بحث آگاه‌سازی با مستندات و آگاهی‌های فراوان از کلام خداوند برای مهمانان برنامه روشنگری و آگاه‌سازی‌های ارزشمندی پرداختند که با رضایت فراوان مخاطبین و باز‌خورد بسیار عالی همراه شد.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا هاشم‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار