بیش از 7 هزار دقیقه پخش زنده مسابقات جام جهانی قطر از شبکه «فراتر»

تهران (پانا) - شبکه «فراتر» سیما در رویداد جام جهانی 2022 قطر، تمامی مسابقات فوتبال را با کیفیت 4k تقدیم نگاه مخاطبان خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 7 هزار دقیقه پخش زنده مسابقات جام جهانی قطر از شبکه «فراتر»

محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم در خصوص پخش برنامه ها از شبکه «فراتر» گفت: با آغاز بازی های جام جهانی و پخش آن از شبکه «فراتر»، مخاطبان منتظر برنامه های مفرح و بانشاط و سرگرم کننده با بالاترین کیفیت صوت و تصویر باشند و این نوید خوبی برای مخاطبان و بینندگان همیشگی تلویزیون است.

خوشرو ادامه داد: به جهت کارکردی که برای شبکه «فراتر» دیده شده است و ماموریتی که در حوزه سرگرمی و نشاط دارد، برنامه های مفرح را در معرض دید مخاطبان قرار می دهد و به همین علت به عنوان کانال شبکه نسیم ماموریت یافته است.

ابوالفضل صالحی مدیر شبکه پیشران «فراتر» گفت: شبکه «فراتر» بنا دارد رویداد جام جهانی 2022 قطر و 64 مسابقه فوتبال را به صورت زنده تقدیم نگاه مخاطبان خود کند. در ایام جام جهانی قطر، حدود هفت هزار و چهارصد دقیقه پخش زنده خواهیم داشت و حدود دو هزار دقیقه هم خلاصه و گزیده بازی ها به صورت بازپخش تقدیم مخاطبان خواهد شد.

وی درباره ساختار این شبکه گفت: کانال «فراتر» نخستین شبکه پیشران رسانه ملی است و این شبکه مانند سایر شبکه‌های پیشران دنیا که بر پایه آخرین فناوری روز راه‌اندازی می شود بیشتر جنبه سرگرمی دارند و به معرفی جاذبه‌های طبیعی کشورها می پردازند و شبکه «فراتر» نیز با همین راهبرد در رسانه ملی راه اندازی شده است.

مدیر شبکه پیشران «فراتر» افزود: از نظر مشخصه‌های فنی، کیفیت تصویر این شبکه UHD یا اصطلاحاً 4K است که 8 برابر از کیفیت HD بالاتر است و 16 برابر از کیفیت SD بالاتر است و فضای رنگ این شبکه از 16 میلیون رنگ در شبکه‌های فعلی به بیش از یک میلیارد رنگ ارتقا یافته و تعداد فریم در ثانیه هم از 25 به 50 رسیده است.

صالحی ادامه داد: تمامی برنامه‌های کانال «فراتر» با فناوری پیشرفته HDR پخش می شود که این قابلیت در منطقه بی نظیر است و باعث جذابیت دوچندان می شود.

وی ادامه داد: هم اکنون به جز مراکز استان ها، شهرهای سقز، بانه، مهاباد، آبادان و جزیره زیبای کیش تحت پوشش این شبکه هستند و شبکه «فراتر» در کل منطقه خاورمیانه بر روی ماهواره بدر 5 قابل دریافت است.

مدیر شبکه پیشران «فراتر» خاطرنشان کرد: مخاطبان عزیز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای رسمی این شبکه به نشانی IRIBUHD.IR نیز مراجعه فرمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار