کتاب و کتابخوانی محوری‌ترین فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است

کرج (پانا) - سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز عنوان کرد کتاب و کتابخوانی محوری‌ترین فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

کد مطلب: ۱۳۲۳۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
کتاب و کتابخوانی محوری‌ترین فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است

مهری فلاح، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن تبریک و گرامیداشت سی امین هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار افزود: کتاب و کتابخوانی محوری‌ترین فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و تمامی فعالیت‌های دیگر به توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های کتاب محور درکانون، محدود به هفته‌ کتاب نخواهد شد و در تمام ایام سال فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این حوزه به صورت مستمر و با شیوه‌های خلاق اجرا می‌شود.

سرپرست کانون البرز هفته‌ کتاب و کتابخوانی را فرصتی برای انتقال تجربیات مربیان کانون به اولیای تربیتی و خانواده‌ها عنوان کرد و گفت: خوشبختانه برنامه‌ریزی‌های فعالیت‌های اجرایی هفته‌ کتاب از مدت‌ها پیش در کانون البرز صورت گرفته و قصد داریم در یک طرح ویژه و با مشارکت مدارس علاقه‌مند، لذت خواندن و شیوه‌های کتابخوانی را به دل مدارس ببریم.

مهری در پایان اضافه کرد: اجرای فعالیت در مناطق کم برخوردر استان و توجه ویژه به اجرای برنامه‌های کتاب محور در این مناطق، تجلیل از اعضای کتابخوان مراکز فرهنگی، هنری، دعوت از دانش آموزان و برگزاری فعالیت‌های کتاب محور در تمامی مراکز کانون استان، دعوت از نویسندگان و برگزاری نشست‌های نقد و بررسی کتاب از دیگر برنامه‌هایی بود که که در مرکز کانون اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار