با حکم علیرضا کریمیان

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش منطقه 9 تهران منصوب شد

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، مجید حسینی‌فر را به‌عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه 9 تهران منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست مدیریت آموزش و پرورش منطقه 9 تهران منصوب شد

محسن بهارلو معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم با تقدیر از زحمات رضا رحیم پور در طول دوران سرپرستی منطقه در خصوص، پروژه مهر، ساماندهی نیروی انسانی، بازگشائی مدارس و مراحل آغازین رتبه بندی با معرفی مجید حسینی فر به عنوان سرپرست منطقه 9 از وی به عنوان مدیری لایق، متعهد و برآمده از خانواده پرورشی و تربیتی نام برد که می تواند با سابقه درخشان خدمت در حوزه پرورشی اهداف و برنامه های آموزش و پرورش را که برگرفته از سند تحول بنیادین است پیش برد.

بنابراین گزارش مجید حسینی فر، مدیر جدید منطقه طی سخنانی با تشکر از زحمات رضا رحیم پور در طول دوران مسئولیت، از آموزش و پرورش به عنوان دستگاهی نام برد که تمام سرمایه اش انسان و معلم است و هم تولید کننده این نیروی انسانی برای سایر بخش ها و ارگان هاست و در واقع این مهم نقش و جایگاه ویژه این سازمان و ساختار را نشان می دهد.

وی افزود: اگر قرار است هر اتفاق مثبتی در جامعه بیافتد و هر بهبود و پیشرفتی حاصل شود باید در آموزش و پرورش اتفاق بیافتد.

حسینی فر گفت: آموزش و پرورش سفره گسترده ای است که می توانیم با تلاش برای فرزندان این سرزمین برای آخرت خود توشه برداریم و از این فرصت مغتنم خدمت در این نهاد مقدس طوری بهره برداری کنیم که در طول دوران خدمت منشاء خیر باشیم تا در پایان خدمت حسرت خورده موقعیت های از دست رفته برای خدمت نباشیم.

حسینی فر خاطرنشان کرد: توسعه کشور از خط آموزش و پرورش عبور می کند؛ بنابراین باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا برای دانش آموزان به عنوان محور و هدف اصلی آموزش و پرورش که آینده‌سازان کشور اسلامی ما هستند تلاش کنیم.

وی یادآور شد: برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید بتوانیم با استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در آموزش و پرورش که بخشی از آن دانش آموزان، اولیاء، مدیران، معلمان و کارکنان منطقه هستند و بخشی دیگر فرصت های برون سازمانی و پیرامونی آموزش و پرورش است در راستای نیل به اهداف متعالی آموزش و پرورش که برگرفته از سند تحول بنیادین بو سند بالادستی و مرجع فعالیت و برنامه‌های آموزش و پرورش که مورد تائید و تاکید مقام معظم رهبری نیز است گام برداریم.

یادآور می شود مجید حسینی فر پیش از این عهده دار مسئولیت هایی همچون مدیریت مدارس، کارشناس و کارشناس مسئول فرهنگی و هنری منطقه 18، کارشناس و کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه 19، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، استاد دانشگاه فرهنگیان و ... بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار