مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷‌:

‌تجلیل از برگزیدگان طرح پویش اربعین در یک قاب

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد گفت بعد از معرفی پویش اربعین در یک قاب، در کل استان ۱۲۰۵‌ اثر از ۲۰ شهرستان و ۵ ناحیه آموزش و پرورش مشهد جمع‌آوری شد که نشان‌دهنده همراهی بچه‌ها و خانواده‌ها با اربعین است.

کد مطلب: ۱۳۲۳۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
‌تجلیل از برگزیدگان طرح پویش اربعین در یک قاب

تقدیر از دانش آموزان برگزیده طرح استانی پویش اربعین در یک قاب در مشهد با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷ و معاونت پرورشی و تربیتی این ناحیه برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷ در مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح پویش اربعین گفت: پویش اربعین در یک قاب، طرح خوبی بود که در تابستان امسال توسط مدیریت آموزشگاه ناصر مطرح شد. این طرح در سال های قبل در ناحیه برگزار می شد ولی امسال در سطح استان خراسان رضوی برگزار شد.

مرتضی نظرنژاد بیان کرد: بعد از معرفی این پویش به کل استان ۱۲۰۵ اثر از ۲۰ شهرستان و ۵ ناحیه آموزش و پرورش مشهد جمع آوری شد که نشان دهنده این است بچه ها و خانواده ها همراه با اربعین هستند.

نظرنژاد افزود: هنگامی که امام زمان (عج) ظهور می‌کند، خودش را با امام حسین(ع) به دنیا معرفی می‌کند چون رمز بقای دین ما شیعیان امام حسین(ع) خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: این پویش زرمایش خوبی است که بتوانیم قدرت و همبستگی با اهل بیت را به جهانیان ثابت کنیم و بگوییم که پشت عقاید و اعتقاداتمان تا عصر ظهور خواهیم ماند.

دانش آموز خبرنگار: یونس سابقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار