نمایش «دختری از جنس اشک» از نیشابور به جشنواره سراسری تئاتر بسیج کشور راه یافت

نیشابور (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از راهیابی هشت اثر نمایشی از خراسان‌رضوی به جشنواره سراسری تئاتر بسیج کشور و حضور نمایش «دختری از جنس اشک» از این شهرستان در میان آثار راه‌یافته خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایش «دختری از جنس اشک» از نیشابور به جشنواره سراسری تئاتر بسیج کشور راه یافت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج خراسان رضوی با عنوان «سودای عشق» ۱۶ لغایت ۱۹ آبان امسال در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی در مشهد به اجرا درآمد که از میان ۱۲ اثر بخش خیابانی و ۱۲ اثر بخش صحنه‌ای، حسین مسافر آستانه، فرهاد بشارتی و سیروس همتی به‌عنوان اعضای هیأت داوران هشت اثر را انتخاب که به مرحله سراسری راه پیدا کردند.

علیرضا سیدآبادی افزود: فراخوان جشنواره استان حدود سه ماه پیش اعلام‌ شده بود که از میان ۱۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه، نمایش «دختری از جنس اشک» به نویسنگی مبینا عین آبادی و کارگردانی محسن مسعودی فر توانست به این جشنواره استانی راه یافته و در معرض دید تماشاگران و داوران قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد: در بخش نمایش‌های صحنه‌ای جایزه بازیگری سوم زن به بازی مبینا عین آبادی در نمایش دختری از جنس اشک و تقدیر موسیقی به محمد طاغونی اختصاص یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: اختتامیه مرحله استانی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج سودای عشق ظهر در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) برگزار شد که بر اساس آرای هیات داوران سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج خراسان رضوی در بخش صحنه‌ای نمایش «ژان»، «انتظار با بوی نرگس» ، «الهه سنگ» و "دختری از جنس اشک از نیشابور" به مرحله کشوری راه یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار