بسته‌های آموزشی پایه اول ابتدایی به ناحیه یک بهارستان رسید

بهارستان یک (پانا) - اولین جلسه توجیهی بسته آموزشی پایه اول ویژه مدارس روستایی با حضور مسئولان آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
بسته‌های آموزشی پایه اول ابتدایی به ناحیه یک بهارستان رسید

این نشست با حضور الهام صیادی معاون آموزش ابتدایی، سمانه رحیمی کارشناس گروه‌های آموزشی ابتدایی، سرگروه آموزشی پایه اول، مدیران و آموزگاران مدارس تحت پوشش این طرح در آموزشگاه شهید گلستانی تشکیل شد.

الهام صیادی در خصوص بسته‌های آموزشی پایه اول ابتدایی، تشریح کرد: ذهن و فکر دانش‌آموزان پایه اول، مانند لوح سفید است که در اختیار آموزگاران قرار می‌گیرد و آموزگار به مهربانی، لطافت و ازخود گذشتگی‌های خود بهترین مفاهیم را می‌تواند به آن دانش‌آموز، آموزش دهد و نتیجه تلاش و زحمات خود را در پایان سال به وضوح تماشا کند.

وی افزود: این مورد یکی از امتیازات ویژه آموزگاران پایه اول است که روشن‌تر از سایر آموزگاران با خواندن و نوشتن یک جمله توسط دانش‌آموزی که در ابتدا قادر به خواندن و نوشتن نبود، نتیجه تلاش خود را مشاهده می‌کنند.

صیادی در ادامه خاطرنشان کرد: بسته‌های آموزشی پایه اول به عنوان ابزار آموزشی برای آموزگاران، بسیار کاربردی است و با توجه به اینکه 4 کلاس از منطقه تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند، مشاهده نتیجه و تغییرات و تمایز دانش‌آموزان آن از سایر دانش‌آموزان به راحتی قابل تشخیص است و می‌توان شاهد اثرگذاری مثبت آن به لطف خدا و همت آموزگاران باشیم.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار