دوره مربیگری درجه ۳ بازی‌های بومی محلی در استان بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا) - رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ بازی‌های بومی محلی با حضور دبیران تربیت‌بدنی از 18 شهرستان و منطقه این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دوره مربیگری درجه ۳ بازی‌های بومی محلی در استان بوشهر برگزار شد

صادق عبدالهی در این دوره آموزشی با بیان اینکه توانمندسازی نیروی انسانی، مهمترین برنامه این اداره در سال تحصیلی جاری است، اظهار کرد: تقویم اجرایی برگزاری 4 دوره آموزشی مربیگری و 16 دوره توانمندسازی تدوین شده و در حال اجراست.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های توانمندسازی در رشته‌های طناب‌زنی، دو و میدانی و تنیس‌روی میز در مهر و آبان سال جاری افزود: دوره مربیگری درجه ۳ بازی های بومی محلی به عنوان چهارمین دوره آموزشی با حضور ۴۰ نفر از دبیران تربیت بدنی سراسر استان در حال برگزاری است.

عبدالهی یادآور است: شرکت کنندگان پس از موفقیت در آزمون تئوری و عملی این دوره سه روزه، گواهی مربیگری از هیات ورزش‌های بومی محلی استان دریافت می‌کنند.

وی عنوان کرد: برگزاری تحقق اهداف حوزه تربیت بدنی تلاش می‌کنیم تا از پتانسیل و توانایی همه معلمان استفاده کنیم.

عبدالهی تاکید کرد: حضور در دوره‌های آموزشی باعث بالا رفتن اطلاعات و آگاهی لازم در مورد ورزش‌های تخصصی می‌شود.

مدرس بازی‌های بومی محلی گفت: دوره مربیگری درجه ۳ بازی های بومی محلی ویژه معلمان تربیت بدنی در ۸ رشته هفت‌سنگ تیمی، هفت‌سنگ مهارتی، لی‌لی مرحله‌ای، دال پلان، گاینه، چوب‌کشی و دوز بازی برگزار می شود.

سهیلا جنگجو برازجانی افزود: آموزش تخصصی مسابقات بومی محلی می‌تواند هم معلمان و هم ورزشکاران را به سمت حرفه‌ای شدن این ورزش هدایت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار