با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل؛

المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در شهرستان زهک برگزار شد

زهک (پانا) - المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای دانش‌آموزان شهرستان زهک در دبیرستان فاطمیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در شهرستان زهک برگزار شد

غلامرضا گنجعلی در آیین افتتاح این المپیاد با اشاره به اهمیت ورزش و تحرک بدنی در بین دانش آموزان، افزود: از اهداف المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، بالابردن سطح آمادگی جسمانی، ایجاد انگیزه و افزایش گرایش دانش آموزان به مدرسه و توسعه ورزش همگانی و مشارکت پذیری تمامی دانش آموزان، معلمان و اولیا در این طرح است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زهک در ادامه افزود: شناسایی و کشف و پرورش استعداد دانش آموزان در رشته های ورزشی برحسب توانایی و علاقه آنها و همکاری همه معلمان و کادر مدارس در برگزاری و اجرای این طرح می تواند به برگزاری هر چه بهتر این گونه المپیادها و شناخت نخبگان ورزشی در رشته های ورزشی مختلف کمک شایانی کند.

محمد الیاس انصاری فر نیز در این مراسم از ورزش به عنوان محرک دانش آموزان در امر یادگیری نام برد و افزود: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به عنوان رویدادی مهم و تاثیرگذار در سلامت و نشاط دانش آموزان به شمار می‌رود که باید در همه مدرسه‌ها به صورت جدی برگزار شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت ادره کل آموزش و پرورش استان یادآور شد: همه فعالیت‌های ورزشی، ورزش صبحگاهی، حیاط پویا، المپیاد و جشنواره‌های ورزشی که در مدرسه‌ها انجام می‌شود برای دست‌یابی دانش‌آموزان به سواد حرکتی است.

دانش آموز خبرنگار:مهدیه شهرکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار