معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اسلامشهر تأکید کرد:

ضرورت اجرای طرح ۳۱۳ در راستای آشنایی دانش‌آموزان با مشاهیر و مفاخرملی

اسلامشهر (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اسلامشهر در جریان برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی بر ضرورت اجرای طرح ۳۱۳ با توجه به منویات رهبری و آشنایی دانش‌آموزان با مفاخر ملی و مشاهیر در سطح استان و شهرستان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت اجرای طرح ۳۱۳ در راستای آشنایی دانش‌آموزان با مشاهیر و مفاخرملی

داوود رضایی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اسلامشهر در جریان برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی بر ضرورت اجرای طرح ۳۱۳ با توجه به منویات رهبری و آشنایی دانش‌آموزان با مفاخر ملی و مشاهیر در سطح استان و شهرستان تاکید کرد.

در ادامه جلسه، محمد رضایی، کارشناس مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی از جمله بر برگزاری اردوهای دانش‌آموزی پس از دو سال کرونا، برنامه مهر عاطفه‌ها، مانور پدافند غیرعامل و طرح ۳۱۳ اشاره کرد .

سپس حقیقت مسگری، مشاور اجرایی مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در رابطه با تشکل‌های سازمان دانش‌آموزی که نقش اساسی در فعالیت‌ها و برنامه‌ها و تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب مطالبی را بیان کرد.

در این جلسه نماینده فرمانداری اسلامشهر، کارشناسان فرهنگی، هنری، قرآن، عترت و نماز، روابط عمومی و دانش‌آموزان منتخب واحدهای آموزشی از جمله رومینا معبادی، دانش‌آموز خبرنگار پانا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار