رئیس سازمان دانش‌آموزی یزد در نشست با مسؤلان سازمان در مناطق ۱۴گانه:

ضرورت توجه به برنامه‌های عملیاتی که منجر به‌ تربیت و نقش پذیری اجتماعی می‌شود

یزد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان یزد تأکید کرد برنامه‌های عملیاتی که منجر به‌ تربیت و نقش‌‌پذیری اجتماعی می‌شود مورد توجه ویژه مسؤلان مناطق باشد و سازمان دانش‌آموزی استان نیز از این امر حمایت همه‌جانبه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۳۲۲۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه به برنامه‌های عملیاتی که منجر به‌ تربیت و نقش پذیری اجتماعی می‌شود
در این نشست که در حاشیه برگزاری اختتامیه دومین مجلس دانش‌آموزی استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در‌ پژوهشکده تالار فرهنگیان برگزار شد ابتدا مسائل و مشکلات مناطق بیان شد و مدیر کل آموزش وپرورش استان به‌ آنها پاسخ داد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از مجاهدت همکاران خود در سازمان دانش‌آموزی، عشق به کار، دغدغه مندی و از خودگذشتگی آنها را ستودنی خواند و با بیان اهمیت مسؤلیت و نقش‌ سازمان، نوید شکوفایی و ارتقای مهارت‌ های دانش آموزان در سال جاری را داد.
رحیمی‌نژاد در پاسخ به‌ مسئله کمبود نیروی انسانی که معضل اصلی آموزش و پرورش استان عنوان شده، گفت: متأسفانه نیروی انسانی ‌متناسب‌ با مأموریت و جایگاه سازمان دانش‌آموزی پیش‌بینی نشده است، اما با وجود محدودیت های آموزش وپرورش نهایت تلاشمان را می کنیم تا حد امکان این مسئله و اهم مطالبات شما برطرف شود.
محمد ملاباقری، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان یزد نیز با ارائه اهداف و برنامه‌های سازمان راهکارهای موجود را مورد بررسی قرار داد.
وی با بیان اینکه تمامی برنامه ها به موقع و دقیق مستندسازی شده و پوشش‌ رسانه‌ ای داده‌ شود؛ به جایگاه بسیار مهم خبرگزاری پانا اشاره کرده و به مأموریت حساس این ‌مجموعه در جهاد تبیین تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار