فرماندار اسلامشهر:

ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در راستای فرهنگ‌سازی اصلاح الگوی مصرف آب شرب

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهربرضرورت استفاده از تمامی ظرفیت‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی در راستای فرهنگ‌سازی درحوزه اصلاح الگوی مصرف آب شرب از جمله، آموزش و پرورش، بسیج، امور مساجد، اصناف، جهاد کشاورزی و... در شهرستان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در راستای فرهنگ‌سازی اصلاح الگوی مصرف آب شرب

حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر در جریان برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سخنانی با اشاره به خشکسالی‌های اخیر و کاهش قابل توجه ذخایر منابع آبی استان تهران اظهار کرد: فرهنگ‌سازی و اصلاح الگوی مصرف در بخش‌های کشاورزی، صنعت و خانگی باید مورد توجه تمامی مدیران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه می‌بایست تولید محتوا‌های اثرگذار توسط اداره آب و فاضلاب متناسب با اقشار مختلف و جامعه هدف صورت گیرد، افزود: مجموعه‌هایی از جمله، آموزش و پرورش، بسیج، امور مساجد، اصناف، جهاد کشاورزی و... همراهی لازم را در این خصوص با آبفا داشته باشند.

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود به دومین میزبانی شهرستان اسلامشهر از جشنواره سراسری مهدویت در بخش کتاب نیز اشاره کرد و ادامه داد: از میزبانی این رویداد مهم می‌توانیم برای ترویج موضوعات مرتبط با مهدویت و همچنین ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان کمک بگیریم.

وی تصریح کرد: برپایی مسابقات مقاله نویسی و نشست‌های کتابخوان با موضوع مهدویت در سطح ادارات، مدارس و مراکز دانشگاهی نیز اثربخش خواهد بود.

حبیبی بر ضرورت شناسایی نخبگان اسلامشهر در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، قرآنی، علمی، هنری و... و معرفی آنان در سطح شهرستان، استان تهران و کشور به عنوان رویش‌ها و استعدادهای امیدبخش اسلامشهر نیزتأکید کرد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار