سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

برگ برنده سازمان نوسازی مدارس‌ خیرین مدرسه‌ساز هستند

توجه به عدالت آموزشی در همه ابعاد و جوانب مدنظر ما قرار دارد / سبک‌سازی، ارزان‌سازی و سریع‌سازی پروژه‌های مدرسه‌ای دنبال خواهد شد

تهران (پانا) - سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور حضور و تلاش خیرین مدرسه‌ساز را برگ بنده و مایه افتخار مجموعه آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگ برنده سازمان نوسازی مدارس‌ خیرین مدرسه‌ساز هستند

حمیدرضا خان‌محمدی در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور که با حضور خیرین مدرسه‌ساز کشور، وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مقامات کشوری برگزار شد، اظهار داشت: هر فعالیتی که در این مرز و بوم برای مردم و با کمک خیرین و نیکوکاران انجام شود باعث افتخار است و ما معتقدیم حضور ارزشمند و تلاش تحسین‌برانگیز خیرین عزیز در زمینه مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری، برگ برنده و افتخار سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور است.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های محوری و مهمترین رویکردهای این سازمان، گفت: توجه به عدالت آموزشی در همه ابعاد و جوانب مدنظر ما قرار دارد و باید از نظر فضای آموزشی، تجهیزات آموزشی و امکانات تعلیم و تربیت در راستای تحقق هرچه بیشتر عدالت حرکت کنیم.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: یکی دیگر از برنامه‌های ما در راستای شفاف‌سازی امور و فعالیت‌ها این است که سامانه‌ای به‌منظور رصد پروژه‌ها در دسترس خیرین محترم باشد و آن‌ها بدون موانع اداری و مشکل خاصی بتوانند به همه اطلاعات مرتبط با پروژه خود دسترسی داشته باشند و مراحل فعالیت‌ها را پیگیری کنند.

خان‌محمدی ادامه داد: سبک‌سازی، ارزان‌سازی و سریع‌سازی پروژه‌های کوچک که بسیار مورد تاکید خیرین عزیز قرار دارد، با جدیت توسط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور دنبال خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین توجه به مدرسه به‌عنوان «کانون پیشرفت محله و روستا» برای ما دارای اهمیت است تا نقش مدرسه فراتر از ارائه آموزش‌های درسی و تنها در ساعات خاصی پیگیری شود؛ چراکه نقش و اهمیت مدرسه بسیار مهمتر و بالاتر از نگاهی است که تاکنون وجود داشته است.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تاکید بر حفظ رویکردهای جهادی در این سازمان گفت: مجموعه سازمان نوسازی مدارس اقدامات جهادی خوبی انجام داده‌اند و موفقیت‌های امروز حاصل همین نگاه جهادی است. انشاءلله با تقویت و تداوم این روحیه، شاهد دستاوردهای بیشتر و اقدامات ماندگار خواهیم بود.

خان‌محمدی با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی خاطرنشان کرد: انشاءلله شاهد هم‌افزایی بیشتر بین قرارگاه و این سازمان در امور مختلف از جمله مدرسه‌یاری خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار