مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

انتقال سند 5 قطعه زمین برای ساخت مدرسه از سوی شهرداری ملارد

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در نشست مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ملارد، از انتقال سند 16هزار و 630 مترمربع زمین به‌منظور مدرسه‌سازی در سرآسیاب و مارلیک و همچنین پیگیری وصل انشعابات مدارس خیرساز خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
انتقال سند 5 قطعه زمین برای ساخت مدرسه از سوی شهرداری ملارد

سعید تیموری‌راد، در حاشیه نشست اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ملارد، از انتقال سند 5 قطعه زمین از سوی شهرداری ملارد به آموزش و پرورش خبر داد و تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای آموزش وپرورش شهرستان ملارد، ۱۵ هزار و۶۳۰ مترمربع زمین در قالب ۵ قطعه در سرآسیاب، مارلیک جهت ساخت مدرسه به آموزش وپرورش این شهرستان واگذار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد با اشاره به اینکه بر اساس قانون انشعابات مدارس که کاملا خیرساز هستند به صورت رایگان خواهد بود، اذعان کرد: در حال پیگیری انشعابات مدارس خیرساز به ویژه مدرسه طینا و زنده‌یاد مارال بیات در روستای مهردشت این شهرستان هستیم و بخش زیادی از این پیگیری‌ها به نتیجه نهایی نزدیک شده است.

وی با بیان اینکه دو آموزشگاه طینا و زنده‌یاد مارال بیات مهردشت آماده بهره‌برداری است، افزود: با آماده‌سازی صددرصد این دو مدرسه و هم چنین تامین اعتبار ساخت آموزشگاه ۲۲ کلاسه استثنایی، آیین افتتاح دو مدرسه مذکور و کلنگ‌زنی مدرسه استثنایی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

این مقام مسئول از تلاش‌های مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ملارد تقدیر و تشکر کرد و گفت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ملارد از جمله مجامع فعال و پویا در سطح کشور است که در جهاد مقدس مدرسه‌سازی جز طلایه‌داران محسوب می‌شود.

در نشست مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ملارد، مجید پیروزان مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان های استان تهران حضور داشت و از پروژه‌های در حال ساخت و آماده بهره‌برداری شهرستان ملارد نیز بازدید به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار