امام جمعه ملارد:

جوان امروز ایران اسلامی، اهل تعقل و فریب‌ناپذیر است

ملارد(پانا)- امام جمعه ملارد در آیین گرامیداشت روز سیزده آبان و مبارزه با استکبار جهانی بیان کرد، جوان امروز ایران اهل تعقل است و به سادگی فریفته نمی‌شود.

کد مطلب: ۱۳۲۰۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
جوان امروز ایران اسلامی، اهل تعقل و فریب‌ناپذیر است

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی خوبانی، امام جمعه ملارد در آیین گرامیداشت روز سیزده آبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی در تمام ادوار، بیان کرد: شما دانش‌آموزان حاضر در راهپیمایی ، امروز به این فضا ، نور و شادابی بخشیدید.

وی ادامه داد: روز سیزده آبان روز بسیار مهم و سرنوشت‌سازی بود، تبعید امام خمینی در سال ۱۳۴۳، کشتار دانشجویان و دانش‌آموزان معترض در دانشگاه تهران، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان، اتفاق افتاد و از این رو، برگی مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: افرادی که در شاهچراغ، جنایت کشتار مردم بی گناه را مرتکب شدند، جزو دشمنان انقلاب اسلامی، دشمن ایران، اسلام هستند و به دنبال پرورش جوانانی بی‌سواد، به دور از معنویات و مادی‌گرا هستند، ۱۶۰ شبکه فارسی‌زبان در اختیار معاندان است تا جوانان ایران را به رزائل اخلاقی آلوده کند.

خوبانی افزود: آندلس یا اسپانیای کنونی، مسلمان بودند و با اهداف مشخص، آن‌ها را از معنویات دور کردند و اموال آن‌ها را غارت کردند.

امام جمعه ملارد تأکید کرد: هدف آمریکا استعمار ایران و به غارت بردن منابع ایران است، همانطوری که در افغانستان، سوریه و عراق این غارت را انجام دادند، دشمن می‌فهمد که جوان امروز ما هوشمند و اهل تعقل است، بنابراین برای بی‌هویتی کردن آن، محتوای ذهنی می‌سازد، جنگ ترکیبی راه می‌اندازد و غیرواقع را واقع نشان می‌دهد، اما جوان امروز به سادگی فریفته نمی‌شود.

وی تصریح کرد: آنان به دنبال سلطه بر ایران هستند و از موقعیت حساس جغرافیایی ایران بهره ببرند و خانواده‌ها را ضدارزش و بی‌بندوبار کنند، مراقب باشید فریب دشمنان اسلام را نخورید، شما باهوش و بااستعداد هستید و تمدن‌سازان نوین انقلاب اسلامی هستید، بیانیه گام دوم انقلاب، برای شما صادر شده و شما با توانایی‌های خود، لازم است برای امنیت و پیشرفت به آن جامه عمل بپوشانید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار