معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با پانا:

وزارت آموزش‌و‌پرورش آمار کمبود مدرسه در مسکن مهر و نهضت ملی مسکن را اعلام کند

از محل اراضی تجاری کمبود مدرسه در طرح مسکن مهر و نهضت ملی مسکن را برطرف می‌کنیم

تهران (پانا) - معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام آمادگی کرد که هر کجا وزارت آموزش و پرورش در موضوع ساخت مدرسه در طرح‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن مسئله‌دار، رسماً اعلام کند، وزارت راه از محل اراضی تجاری، مکان ساخت این مدارس را احصا خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
وزارت آموزش‌و‌پرورش آمار کمبود مدرسه در مسکن مهر و نهضت ملی مسکن را اعلام کند

عموماً آنچه در طرح‌های مختلف حوزه مسکن و ساخت‌وساز انبوه مسکن و توسعه شهرک‌ها در استان‌های مختلف مغفول می‌ماند مسئله آموزش فرزندان خانواده‌هایی است که قرار است به آن خانه‌ها پناه ببرند و آن‌جا ساکن شوند.

خانواده‌هایی که با هزار امید و آرزو اندک سرمایه‌شان را برای پیدا‌کردن سرپناهی به حاشیه شهرها ‌می‌برند و وقتی به سرپناه رسیدند از حداقل‌ترین امکانات رفاهی و فرهنگی برخوردارند و مهم‌ترین دغدغه‌شان پیدا کردن محلی برای ثبت‌نام دانش‌آموزان‌شان است.

تعداد کثیری مدرسه در سایت مسکن مهر ساخته شده است

سال‌ها پیش طرح مسکن مهر اجرایی شد و همچنان به ثمر ننشسته است اما همان خانه‌های ساخته‌شده در نقاطی درگیر موضوع مدرسه هستند. البته معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی معتقد است در سایت‌های مسکن مهر تعداد کثیری مدرسه ساخته شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

هادی عباسی، معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت ساخت مدارس در طرح نهضت ملی مسکن، گفت: «ما برنامه‌مان این است که در تمام سایت‌ها از محل اراضی تجاری، مدارس را احداث کنیم.»

از محل اراضی تجاری کمبود مدرسه در طرح مسکن مهر و نهضت ملی مسکن را برطرف می‌کنیم

عباسی با اشاره به اینکه تعداد کثیری مدرسه در سایت‌های مسکن مهر احداث شده است، عنوان کرد: «هر کجا کمبودی به لحاظ فضای آموزشی وجود داشته باشد وزارت آموزش و پرورش‌ به وزارت راه و شهرسازی اعلام کند. ما کاملاً آمادگی داریم از محل اراضی تجاری، مکان ساخت مدارس را احصا کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار