سرپرست سازمان دانش‌آموزی شهر تهران در گفت‌وگو با پانا:

دانش‌آموزان با مطالعه تاریخ باید دستاوردهای نظام اسلامی را بشناسند تا از مسیر انقلاب دور نشوند

تهران(پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی شهر تهران، راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان را نشان دهنده  دلبستگی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران و بصیرت و آگاهی جامعه به ویژه دانش آموزان دانست که هیچ حرکت شیطانی و دسیسه ای نمی‌تواند آنها را از مسیر انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن دور کند.

کد مطلب: ۱۳۲۱۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با مطالعه تاریخ باید دستاوردهای نظام اسلامی را بشناسند تا از مسیر انقلاب دور نشوند

محمد خزایی در جریان راهپیمایی 13 آبان، ضمن گرامی‌داشت روز دانش آموز، در گفت‌وگو با پانا اظهار داشت: «ملت بزرگ ایران اسلامی، مظهر اقتدار و امنیت هستند و این اقتدار با درایت و رهبری بی‌بدیل امام راحل، مقام معظم رهبری(حفظه الله) و تقدیم خون هزاران شهید، به دست آمده است. این عزتی که جمهوری اسلامی دارد، امانت گرانبهایی است که باید قدر آن را دانست و امروز ملت بزرگ ایران با این حضور حماسی و چشمگیر ثابت کردند پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و بار دیگر با آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی ایران تجدید بیعت می کنند.»

خزایی با اشاره به اینکه یوم الله ۱۳ آبان پاسخ محکمی از سوی مردم ایران اسلامی به سیاست‌های شیطانی آمریکا و برخی فریب خوردگان دنباله‌رو سیاست‌های آمریکا است، تصریح کرد: «مردم انقلابی و ولایتمدار در ۱۳ آبان ۱۴۰۱ با انسجام و حضور پرشور به صورت گسترده در این راهپیمایی شرکت کردند، تا با حضور حماسی خود در راهپیمایی به استکبار جهانی به ویژه آمریکا و صهیونیسم اثبات کنند که همواره مدافع آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب هستند.»

وی در ادامه افزود: « امروز ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار و روز دانش ‎آموز است. حادثه های درس‌آموز و عظیمی در این روز رقم خورده است که اولاً نشان می‌دهد که قدرت‌های پوشالی فرو می‌ریزند و سرنگون می‌شوند و قدرت واقعی ندارند. دوماً حوادث سیزدهم آبان برای جوانان، نوجوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان ما عبرت‌آموز است.»

سرپرست سازمان دانش آموزی شهر تهران در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: «پیام مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به دانش آموزان؛ علم و پژوهش و اخلاق و اعتقاد است. دانش آموزان باید فرامین ایشان را در گام دوم انقلاب مطالعه کنند، با تاریخ انقلاب اسلامی آشنا شوند و عزت کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بشناسند تا در این جنگ ترکیبی که دشمن علیه ملت و نظام ما به راه انداخته است، سربلند و سرافراز و مدافع کشور باشند.»

* دانش‌آموز خبرنگار: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار