مدیر آموزش و پرورش ملارد:

صدای مظلومیت شهدای شاهچراغ گواهی دیگر بر مسیر متعالی انقلاب اسلامی است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین نواختن زنگ استکبارستیزی، حادثه تروریستی حرم شاهچراغ به ویژه شهادت شهدای دانش‌آموز این حادثه را محکوم کرد و گفت شهادت مظلومانه شهدای شاهچراغ گواهی دیگر بر مسیر و هدف متعالی انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۳۲۰۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
صدای مظلومیت شهدای شاهچراغ گواهی دیگر بر مسیر متعالی انقلاب اسلامی است

سعید تیموری راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین نواختن زنگ استکبارستیزی در مدرسه شاهد شهدای اقتدار ملارد عنوان کرد: دشمنان ما در تلاش هستند که با جنگ روانی و رسانه‌ای که اغلب در فضای مجازی حاکم است جوانان پاکدامن این مرز و بوم را درگیر حواشی کنند.

وی ادامه داد: اما دختران و پسران باید با بصیرت و آگاهی مسیر درست را انتخاب و هدف متعالی خود را دنبال کنند، همچنین جوانان ما ضروری است خود را به سلاح علم مجهز کنند تا فتنه‌های دشمنان را بشناسند و آنها را خنثی کرده و درگیر حواشی نشوند تا آینده‌ای درخشان را برای ایران قوی بسازند.

تیموری‌راد ضمن اشاره به فرارسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی و سالروز شهادت شهید دانش‌آموزی حسین فهمیده گفت: شهدای دانش‌آموز، هزاران نهالی هستند که درخت تنومند انقلاب اسلامی را پربارتر می‌کنند و همچنین این شهدا الگوی مناسبی برای همگی دانش‌آموزان هستند.

وی با بیان اینکه شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ به ویژه شهدای دانش‌آموز این حادثه با مظلومیت و بدون هیچ گناهی به شهادت رسیدند تصریح کرد: ما تمامی امنیت و آرامش خود را مدیون و مرهون خون پاک این شهدا و ایثار آنها هستیم و باید یاد آنها را زنده نگه داریم و شهدای ترور حرم شاهچراغ نیز تحقق سخن ما ملت شهادت هستیم را نشان داد و بی شک صدای مظلومیت این عزیزان به جهانیان خواهد رسید.

گفتنی است، در طی آیین نواختن زنگ استکبار ستیزی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی و روز دانش‌آموز نمایشگاه شهدای اقتدار و فرهنگی شهرستان ملارد نیز در مدرسه شاهد شهدای اقتدار افتتاح شد.

خبرنگار: زهراعین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار