در بیانیه شورای هماهنگی موسسان مدارس غیردولتی مطرح شد؛

دشمنان در جنگ شناختی، دینداری دانش‌آموزان و جوانان را هدف گرفته‌اند

تهران (پانا) - شورای هماهنگی موسسان مدارس غیردولتی در آستانه ۱۳ آبان در بیانیه‌ای با اشاره به هدف‌گیری دین جوانان از سوی دشمن در جنگ شناختی، خواهان اجرای عدالت و اشد مجازات مسببان حوادث و جنایات اخیر شد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دشمنان در جنگ شناختی، دینداری دانش‌آموزان و جوانان را هدف گرفته‌اند

متن این بیانیه به شرح زیر است:
«وَسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ؛
نظام جمهوری اسلامی ایران که با جوهره دین و عنصر ظلم ستیزی، عدالت خواهی و مردم‌داری آمیخته است در طول سالیان گذشته همواره دستخوش حوادث و رویدادهای بسیار مهم و سرنوشت‌ساز گردیده است اما در گذر از این بحران‌ها نقش برجسته و بی‌بدیل رهبر فرزانه و حکیم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مثال‌زدنی است. ایشان به عنوان نقطه اتکاء امت و دولت در همه دوره ها توانستند با لطف خدای متعال، و ایستادگی آحاد مردم، نظام جمهوری اسلامی ایران را از سخت‌ترین مراحل عبور داده و دشمنان را ناکام کنند. در بیانیه گام دوم انقلاب آمده است این انقلاب تنها انقلابی است که یک چلّه‌ی پُرافتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر نهاده و در برابر همه‌ وسوسه‌هایی که غیرقابل مقاومت به نظر می‌رسیدند، از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده و اینک وارد دوّمین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی شده ‌است.
اینک در قرن جدید در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی، نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام سیاسی مستحکم، مقتدر و مطرح در جهان است؛ ۱۳ آبان یکی از روزهای مهم در افشای نقشه های شوم شیطان بزرگ است که امام راحل(ره) آن را به عنوان انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول نامیدند. تقارن آبان با حوادث گوناگون که در سالهای متمادی توسط دشمنان طراحی می شود، بی‌گمان نشان از زخم عمیق و کهنه شیطان بزرگ در رسوایی ثبت شده آنان در تاریخ دارد. دشمنان قسم خورده ضدانقلاب هر بار با حربه و دسیسه‌ای در جنگ با ملت ایران چهره منفور خودرا نشان می‌دهند که با مقاومت و ایثار و با هوشیاری ملت غیورمان شکست‌های پی‌درپی را تجربه می کنند اما اینک با سوء استفاده از ابزار رسانه در عرصه جنگ شناختی وارد شده و می‌خواهند با ترویج بی‌حیایی و اباحی‌گری در نسل جوان، دین ما را بگیرند. زهی خیال باطل؛ دشمن دچار اشتباه محاسباتی شده است.
جوانان فکور، شجاع و انقلابی ما هوشیارانه با حضور به موقع خود در صحنه های گوناگون نقش آفرینی می‌کنند و با تاسی به ولایت همچون شهدای دانش آموز و دانشجو محکم و قوی‌تر از همیشه دشمنان را ناکام و نامید خواهند ساخت. این انقلاب با خون شهیدان بیمه شده و هرگز دست نامحرم به آن نخواهد رسید. شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای دانش آموز، شهدای فرهنگی، شهدای هسته ای، شهدای سلامت، شهدای امنیت و اینک شهدای مظلوم شاهچراغ که ناجوانمردانه در مضجع شریف و مطهر حضرت شاهچراغ مورد حمله دیوصفتان تکفیری قرار گرفتند خون پاک این شهدا به واقع چراغ راه ملت درمسیر پیش رو خواهد بود.
ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های معظم شهدای گرانقدر و مظلوم حوادث اخیر، به ارواح تابناک و مطهرشان درود می‌فرستیم و این جنایت کثیف را محکوم نموده، اعلام می‌داریم تا جان در تن ما است قدردان جانفشانی‌ها و ایثار عزیزان شهیدمان خواهیم بود و نخواهیم گذاشت خون به ناحق ریخته آنان پایمال و فراموش شود. درپایان از مسئولان امنیتی کشور خواهان اجرای عدالت و اشد مجازات مسببان حوادث اخیر هستیم . و من الله التوفیق و هوالمستعان»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار