مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

دشمنان به‌دنبال تکرار تاریخ در ایران هستند

کرج (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد دشمنان به‌دنبال تکرار تاریخ در ایران هستند.

کد مطلب: ۱۳۲۰۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دشمنان به‌دنبال تکرار تاریخ در ایران هستند

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در آیین گرامیداشت روز دانش آموز و نواختن زنگ استکبارستیزی که روز چهارشنبه در دبیرستان دخترانه اهل البیت (ع) محمدشهر کرج برگزار شد، افزود: برخی کشورها همانند الجزایر برای رسیدن به استقلال یک میلیون کشته دادند، اما ایران تاکنون به طور کامل زیر سلطه نبوده و با مطالعه تاریخ می توان به این واقعیت دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: هر چند در طول 200 سال گذشته قسمت هایی از ایران جدا شد و امروز دشمنان به دنبال تکرار این تاریخ و تجربه های سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران هستند. با وجود اینکه مسئولیت ما در این دوران سنگین تر شده است، ولی همه ما باید هوشیار باشیم و برای پیشرفت کشور تلاش کنیم.

حجرگشت ادامه داد: امروز بیش از 500 هزار دانش آموز که باعث افتخار ما هستند در عرصه های علمی، فرهنگی، ورزشی و قرآنی کشور برای استان البرز افتخارآفرینی می کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته دانش آموزان البرز در المپیادهای علمی کشور 15 مدال کسب کردند، اضافه کرد: اما امسال 40 دانش آموز در المپیادهای علمی شرکت کردند که تاکنون موفق به کسب 22 مدال شده اند که پیش بینی استان برای سال آینده 30 مدال است.

وی گفت: ما باید قدر خود را بدانیم و از زحمات اولیا و حاکمیت، با وجود همه مشکلات برای پیشرفت کشور تلاش کرده اند، قدردانی می کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تاکید کرد: همه ما باید آگاه باشیم و به وظایفمان خوب عمل کنیم تا تحت تاثیر فضای خاص قرار نگیریم و پاسخگوی مطالبات دانش آموزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار