مدیر آموزش و پرورش امیدیه:

استکبارستیزی را باید یکی از محوری‌ترین مفاهیم موجود در اندیشه و گفتمان امام خمینی دانست

امیدیه (پانا)- مدیر آموزش و پرورش امیدیه در آیین گرامیداشت 13 آبان و روز دانش‌آموز گفت استکبارستیزی را باید یکی از محوری‌ترین مفاهیم موجود در اندیشه و گفتمان امام خمینی دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۸۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
استکبارستیزی را باید یکی از محوری‌ترین مفاهیم موجود در اندیشه و گفتمان امام خمینی دانست

آیین زنگ استکبار ستیزی با حضور مدیریت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان شهرستان به صورت نمادین و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با تعدادی از دبیران و دانش آموزان در هنرستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س)نواخته شد.

احمدرضا کرایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حسین فهمیده و علی لندی در این خصوص اظهار کرد: استکبار ستیزی را باید یکی از محوری ترین مفاهیم موجود در اندیشه و گفتمان امام خمینی دانست که ردپای آن در قول و فعل ایشان در طول دوران حیاتش آشکارا قابل مشاهده است.

وی افزود: دانش آموزان نقش مهمی در آینده کشور دارند و آن هم با درس خواندن، تلاش و کوشش آینده خود و سرزمین شان را می سازند.

در پایان کرایی از همه دانش‌آموزان و خانواده‌ها برای حضور پررنگ آنها در کنار دیگر اقشار جامعه در اجتماع ۱۳ آبان دعوت کرده تا بار دیگر دشمنان را از ضربه زدن به اسلام و انقلاب دور سازیم.

گفتنی است صبح امروز در آستانه یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بصورت نمادین با حضور مدیریت آموزش و پرورش، جمعی از مسئولان شهرستان، دبیران و تعدادی از دانش آموزان هنرستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار