نماینده ولی فقیه در فارس: 

دانش‌آموزان باید برای شکل‌گیری ایران قوی تلاش کنند

شیراز (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان فارس، خطاب به دانش‌آموزان گفت دشمنان به‌دنبال تضعیف ایران هستند شما دانش‌آموزان باید برای تبدیل‌شدن ایران به یک ایران قوی تلاش کنید.

کد مطلب: ۱۳۲۰۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان باید برای شکل‌گیری ایران قوی تلاش کنند

آیت‌آله لطف‌اله دژکام امروز در مراسم آیین نواختن زنگ ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز استکبارستیزی در مدارس فارس که در مدرسه شاهد سید احمد خمینی (ره) ناحیه ۳ شیراز برگزار شد، گفت: "امروز در این مدرسه جمع شده‌ایم که مبارزه خود با استکبار را اعلام کنیم و مستکبرین کسانی هستند که ادعا دارند."

وی با اشاره به اینکه استکبار و افراد مستکبر را باید پیاده کنیم و سرجایشان بنشانیم" گفت: دشمنان به دنبال تضعیف ایران هستند و به فرموده رهبری تنها راه پیروزی ما قوی بودن ما است و شما دانش‌آموزان باید برای تبدیل شدن ایران به یک ایران قوی تلاش کنید.

وی با اشاره به اینکه تمام افتخار حکومت طاغوت این بود که ژاندارم آمریکا در منطقه بود، گفت: آن زمان ما یکصدا گفتیم نمی‌توانیم و نمی‌خواهیم نوکری مستکبرین را کنیم و این فریاد در طول این ۴۴ سال نتیجه داده است.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: امروز ایران در غرب آسیا قدرت است و دشمن نمی‌خواهد ایران، قوی باشد.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: شهید کشاورز کشته شده توسط گلوله استکبار است و شما همکلاسی‌های این شهید نباید اجازه دهید ایران ضعیف باشد و باید برای ایران قوی تلاش کنید.

وی با اشاره به شهادت ۱۷ تن از همکلاسی‌های خود در دوران انقلاب، ادامه داد: شهادت همکلاسی‌، داغی است بر سینه همه ما و در این ۴۴ سال گرچه درد و داغ بسیار دیده‌ایم، اما مصمم هستیم و پیش از ظهور، ایران قوی را خواهیم ساخت و تحویل امام زمان (ع) خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار