نجفی پازوکی خطاب به دانش‌آموزان در شیراز: 

از روز 13 آبان درس‌های زیادی باید آموخت

شیراز (پانا) - معاون آموزش ابتدایی معاون وزیر آموزش و پرورش در شیراز خطاب به دانش‌آموزان گفت باید از روز استکبارستیزی درس‌های بسیاری به ذهن بسپاریم.

کد مطلب: ۱۳۲۰۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
از روز 13 آبان درس‌های زیادی باید آموخت

معصومه نجفی پازوکی در مراسم آیین نواختن زنگ ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز استکبارستیزی در مدارس فارس که در مدرسه شاهد سید احمد خمینی (ره) ناحیه ۳ شیراز برگزار شد، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر احمدابن موسی (ع) و تسلیت شهادت دانش‌آموزان در این حادثه گفت: در مرور تاریخ همیشه شاهد ظلم بوده‌ایم و از زمان فرزندان حضرت آدم شروع شده و تا الان ادامه داشته است و بارزترین مصداق مظلومیت شهادت حضرت اباعبداله الحسین (ع) و یارانشان است.

وی ادامه داد: دوست و همکلاسی شما محمدرضا هم که امروز به او ظلم شده و شهید شده است، او نیز در زمره افراد مظلومی است که به آن‌‌‌ها ظلم شده و در کنار اباعبداله الحسین (ع ) است.

وی ادامه داد: شهید محمدرضا مصداق بارز یک دانش‌آموز در تراز انقلاب بوده است؛ در سند تحول بنیادین دانش‌آموزان باید در تمام ساحت‌ها تربیت شوند و محمدرضا در تمام زمینه‌های علمی، اعتقادی، ورزشی مسلط بوده است و واقعا راه صدساله را یک شبه طی کرده است.

نجفی پازوکی با اشاره به اینکه در دوران انقلاب و جنگ نوجوانان ۱۵ - ۱۶ ساله‌‌ با شجاعت و ایمان خود این انقلاب را رقم زدند و به مقام شهادت رسیدند، خطاب به دانش‌آموزان گفت: قدر خودتان را بدانید که ظرفیت بسیاری در شما نهفته است.

وی گفت: اگر بصیرت، دقت، توجه و تحلیل اتفاقات اطرافتان را داشته باشید می‌توانید رهرو راه محمدرضا باشید و شما آدمای بزرگی هستید پس قدردان خود و لحظاتتان باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار