نماینده ولی فقیه در لرستان:

‌دانش‌آموزان نشان‌دهنده آینده روشن کشور هستند

خرم آباد (پانا) - نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در دیدار با نمایندگان اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی، مطرح کرد ‌دانش‌آموزان نشان‌دهنده آینده روشن کشور هستند.

کد مطلب: ۱۳۲۰۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
‌دانش‌آموزان نشان‌دهنده آینده روشن کشور هستند

در آستانه روز 13 آبان، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در نشستی صمیمی با نمایندگان اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی استان لرستان گفت: شما به‌عنوان نمایندگان دانش آموزان عضو تشکل‌های دانش‌آموزی، الگو و نمونه‌ای از هزاران دانش آموزان استان هستید که آینده روشن را برای کشور ما بیان کردید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در مراسمی که با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان لرستان و رئیس سازمان دانش‌آموزی استان و گروهی از دانش آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی استان، بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی لرستان در دفتر امام‌جمعه شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، گفت: همه ما باید برای یک آینده روشن، تلاش کنیم. با هم گفتگو کنیم و همچون شما دانش‌آموزان با صراحت لهجه و خیلی صریح و شفاف صحبت کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمی شاهرخی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: از اول انقلاب تاکنون سرمنشأ و ریشه همه ترورها، انفجارها، آشوب و جنگ تحمیلی در کشور استکبار جهانی و بخصوص آمریکا است.

امام‌جمعه خرم‌آباد در ادامه افزود: با همه این موانع انقلاب راه خود را پیموده و دانش آموزان ما هم با تمام این موانع و ناهمواری‌ها توانسته‌اند نردبان موفقیت را بپیمایند.

نماینده ولی‌فقیه با اشاره به حوادث اخیر گفت: شعار زن، زندگی، آزادی شعار به‌ظاهر خوبی است ولی باطن این شعار به معنای حاکمیت داعش است.

وی در ادامه اظهار کرد: هدف از بیان این شعار، تعدی به کرامت و شرافت بانوان است.

وی در ادامه گفت: مگر ما فراموش کرده‌ایم که داعش چه بلایی بر سر دختران و زنان کرد و عرب در عراق و سوریه آورد؟

شاهرخی افزود: این‌ها می‌خواهند با این شعارهای به‌ظاهر زیبا، به نام آزادی زن، زنان را به برده‌داری ببرند.

وی در ادامه گفت: دشمن در هر جا که ورود پیداکرده به پشتوانه دولت استکباری آمریکا بوده است و هرجایی که ورود پیداکرده‌اند ابتدا به سراغ زنان رفته‌اند.

لازم به ذکر است در این مراسم فاطمه پیری، رئیس مجلس دانش‌آموزی استان لرستان به ایراد بیانیه 13 آبان در این مراسم پرداخت.

خبرنگار: جواد علی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار