ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با پانا:

کیفیت لیگ برتر فوتبال افتضاح‌ است

بردهای پرسپولیس شانسی است/ بازیکن میلیاردی پول می‌گیرد، پاس دادن بلد نیست/ کیفیت لیگ ایران بعد از جام جهانی بدتر هم خواهد شد/ مربیان متأسفانه دنبال استعدادیابی نیستند، فقط حاضرخوری بلدند

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است لیگ برتر فوتبال کیفیت افتضاحی دارد و بعد از جام جهانی بدتر هم خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت لیگ برتر فوتبال افتضاح‌ است

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به عملکرد پرسپولیس در یازده هفته اخیر لیگ برتر گفت: «متأسفانه از این‌همه هیاهو و جنجال، چیزی عاید هوادار نشده است. بازی‌های دل‌چسب و جذابی نمی‌بینم که ۵ دقیقه بخواهیم میخکوب فوتبال شویم. شاید پرسپولیس روی‌هم‌رفته تنها یکی دو بازی خوب بوده باشد آن‌هم نه کامل. این نشان می‌دهد که نتوانستیم در بخش کیفیت خوب عمل کنیم. می‌بینید که چقدر نوسان داشتیم. ابتدا خوب نبودیم، بعد در چند بازی ازلحاظ نتیجه، برده‌ای خوبی گرفتیم، دوباره افت کردیم و بعد از آن‌هم چند برد اقتصادی آوردیم.»

وی افزود: «سال قبل ضعیف‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین لیگ تاریخ فوتبال ما بود که واقعاً به عمرم ندیده بودم. امسال انتظار می‌رفت، کیفیت بالاتر باشد. بالاخره سال جام جهانی است و بازیکنان باید بیش از این خودشان را نشان می‌دادند. اما خیلی از تیم‌ها علاوه بر اینکه کیفیت تیمی نداشتند، بازیکنانشان‌هم ازلحاظ فردی خیلی ضعیف بودند. پرسپولیس هم خیلی از بازی‌ها را یک هیچ و شانسی برده است. اصلاً فوتبالی بازی نمی‌کنم. که هوادار لذت ببرد. ناهماهنگی داریم. ارتباط دفاع با خط هافبک و خط هافبک با حمله اصلاً خوب نیست و بیشتر وقت بازی در میانه میدان تلف می‌شود. پاس‌ها بیهوده و بی‌ثمر و بدون ریسک ارسال می‌شود.»

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: «پرسپولیس درست است الان صدر جدول را در اختیار دارد اما این ظاهر کار است. همان تیم‌های بالایی مثل همیشه مدعی هستند این‌قدر بازی‌ها سرد و کسل‌کننده است که حوصله آدم سر می‌رود. بازی‌ها بی‌هدف و تیم‌ها بی‌برنامه هستند. دنبال گل باکارهای تاکتیکی و کارشده نیستند. می‌بینید که بازی‌ها کم گل است و گل‌ها هم از روی حادثه و اتفاق و گل به خودی به ثمر می‌رسد. این‌قدر بد است که من مجبورم شبکه عوض کنم و سریال‌های تکراری ببینم!»

ناصر ابراهیمی گفت: «مربیان متأسفانه دنبال استعدادیابی نیستند. فقط حاضرخوری بلدند. من ۱۵۲ بازیکن به فوتبال معرفی کردم. امیر قلعه‌نویی را کشف کردم. محمد پنجعلی را در خیابان گرگان پیدا کردم و بعد از ۳ سال ملی‌پوش شد. استعداد داشت و کسی نبود او را به فوتبال بیاورد. مطمئنم الآن هم کشور ما در از استعداد است اما کسی نیست به آن‌ها بها دهد. دلال‌ها به فوتبال سال‌هاست رخنه کرده‌اند. بازیکنان هم که میلیاردی می‌گیرند، مبارکشان باشد اما بلد نیستند یک پاس سالم بدهند. هیچ خلاقیتی از خودشان نشان نمی‌دهند. قبلاً اگر بازی‌ای گره می‌خورد، بازیکن با خلاقیتش کار را درمی‌آورد اما الان خبری نیست.»

وی تأکید کرد: «کیفیت لیگ ما افتضاح است و همه دنبال نتیجه گرفتن هستند. می‌خواهند فقط با گل به خودی و هر طور شده، با یک گل برنده شوند. انتخاب تاج هم واقعاً اشتباه بود. چون او قبلاً توانایی‌اش را نشان داده بود. فوتبال بیمار ما نیاز به کسی داشت که برنامه داشته باشد. اگر تو خوب بود چرا بهانه قلب درد گرفت و رفت؟ چطور شد قلبش خوب شده و برگشته؟ بااین‌حال امیدوارم لیگ مابعد از جام جهانی افت نکند‌ چون طبیعتاً همیشه بعد از جام جهانی کیفیت‌ها پائین می‌آید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار