معاون پرورشی دبیرستان دخترانه حجاب ملارد:

حجاب مانع حضور و فعالیت در اجتماع نیست

ملارد (پانا) - معاون پرورشی دبیرستان دخترانه حجاب ملارد گفت رعایت حجاب مانع حضور در اجتماع و فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و ورزشی نیست.

کد مطلب: ۱۳۱۹۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
حجاب مانع حضور و فعالیت در اجتماع نیست

الهه حقایق، معاون پرورشی آموزشگاه حجاب در مورد اهمیت رعایت عفاف و حجاب بیان کرد: «یک زن در کنار شغل مقدس مادری می‌تواند با رعایت حجاب به آسانی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و زمینه‌های دیگر شرکت کند.»

معاون پرورشی مدرسه حجاب ملارد در ارتباط با حضور بانوانِ با حجاب در عرصه اقتصادی بیان کرد: «بانوان با رعایت حجاب می‌توانند در آرامش و امنیت در فعالیت‌های اقتصادی شرکت کنند و باعث رونق اقتصاد شوند. بسیاری از فعالیت‌ها در حوزه‌های پزشکی، تعلیم و تربیت، فضای سایبری و اجتماعی توسط بانوان به بهترین نحو اداره می‌شود.»

وی افزود: «حجاب مختص بانوان نیست. مردها هم باید در حدودی که دین اسلام مشخص کرده حجاب را رعایت کنند. حجاب به تنهایی باعث ایجاد امنیت در جامعه نمی‌شود، برای احساس امنیت افراد جامعه باید علاوه بر رعایت حجاب، مراقب رفتار و گفتار خود باشند.»

حقایق خاطرنشان کرد: «از جمله فواید حجاب، احساس آرامش و آسایش بانوان، افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس، در امان ماندن از آزار و اذیت است و برای افراد جامعه چه زن و چه مرد مانعی است که باعث می‌شود افراد مرتکب گناه نشوند.»

دانش‌آموز خبرنگار: مریم پازانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار