تبیین برنامه‌های انقلاب و دفاع مقدس از اهداف بسیج دانش‌آموزی است

نیشابور (پانا) - فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده شهرستان نیشابورگفت تبیین برنامه‌های انقلاب اسلامی و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سطح نوجوانان و جوانان در مدارس را از اهداف تشکیل بسیج دانش‌آموزی برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تبیین برنامه‌های انقلاب و دفاع مقدس از اهداف بسیج دانش‌آموزی است

رامین نیک روش، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده نیشابور در حاشیه برگزاری مراسم تحلیف فرماندهان واحد مدارس شهرستان که به مناسبت روز نوجوان و هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد، گفت: بسیج دانش آموزی برای تبیین برنامه های انقلاب اسلامی و حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس در سطح نوجوانان و جوانان در مدارس تشکیل شده است.

وی افزود: هدف از تشکیل بسیج دانش آموزی، انسجام موضوعات مرتبط با انقلاب در بین دانش آموزان انقلابی و پیگیری موضوعات کشور در مباحث مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و همچنین ایجاد حس مطالبه گری در بین دانش آموزان است.

رامین نیک روش در ارتباط با برنامه های در حال اجرا در بسیج دانش آموزی اظهار کرد: در حال حاضر در بسیج دانش آموزی، برنامه هایی در حوزه های مختلف در حال برگزاری است که شامل: «برنامه های علمی با موضوع لیگ علمی پایا، مسابقات ورزشی، برنامه های فرهنگی از قبیل یادواره های شهدای دانش آموز و برنامه هایی با عنوان تبیین بیانیه گام دوم است.»

این مقام مسئول در خصوص نسل جدید انقلاب اسلامی تشریح کرد: امروزه میزان آگاهی دانش اموزان ما به دلیل افزایش فرهنگ و اطلاعات عمومی خانواده ها و همچنین گسترش فضای مجازی، افزایش چشمگیری پیدا کرده است و ما می توانیم در صورت بهره برداری مناسب، از آن جهت رشد بیشتر کشور استفاده کنیم.

نیک روش در پایان، ضمن تشکر از اداره آموزش و پرورش و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تمامی دانش آموزان بسیجی قدردانی کرد و هفته بسیج را به آنان تبریک گفت.

دانش آموز خبرنگار: محمد سیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار