تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده تهران در مسابقات قرآن، فرهنگی، هنری و پرسش مهر

تهران (پانا) - آیین تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده شهر تهران در مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز؛ فرهنگی و هنری؛ پرسش مهر و کانون‌های فرهنگی و تربیتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده تهران در مسابقات قرآن، فرهنگی، هنری و پرسش مهر

این آیین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، جمعی از مدیران مجموعه آموزش و پرورش و نیز تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان و مربیان آنها برگزار شد.

در این مراسم، گروه سرود دختران منطقه 4 تهران در دو نوبت به اجرای همخوانی پرداختند و اشعار سنتی را در قالب نو اجرا کردند که با تشویق و استقبال ویژه حاضران و مدیران همراه بود.

سخنرانی صمیمانه اصغر باقرزاده و حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی برای دانش‌آموزان و برگزاری برنامه پرسش و پاسخ برای طرح انتقادات نوجوانان از دیگر بخش‌های این آیین بود.

در این مراسم همچنین بیانیه پایانی دبیرخانه چهلمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری و قرآن، عترت و نماز قرائت شد و دانش‌آموزان برگزیده تهران در مسابقات سراسری، جوایز خود را از دست مقامات و مدیران حاضر در برنامه دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار