معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان:

مهلت ارسال آثار پرسش مهر ریاست جمهوری تا ۳۰ دی‌ماه تمدید شد

کرمان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد زمان ارسال آثار به دبیرخانه کشوری پرسش مهر رئیس‌جمهور تا ۳۰ دی‌ماه سال جاری تمدید شد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ارسال آثار پرسش مهر ریاست جمهوری تا ۳۰ دی‌ماه تمدید شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سید اصغر سادات حسینی گفت: با توجه به تقاضای جمع کثیری از مدیران آموزشگاه ها در سراسر کشور، زمان تایید آثار پرسش مهر در بات شاد، تا ۳۰دی ماه تمدید شد و شایسته است مدیران، ضمن ورود به بات شاد نسبت به تعیین وضعیت تایید آثار اقدام کنند.

وی افزود: بدیهی است آثاری که مورد تایید مدیر واقع نمی شوند و یا اینکه اصلا توسط مدیر بررسی نمی شوند و وارد چرخه داوری نخواهند شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: رئیس جمهور در تداوم سنت پرسش مهر، بیست و سومین پرسش مهر را با دانش‌آموزان سراسر کشور در قالب ۲سوال از معلمان و دانش آموزان تحت عنوان «برای افزایش بهره‌وری در آموزش چه اقداماتی باید انجام شود؟» (ویژه معلمان) و از دانش آموزان تحت عنوان «مدرسه خوب دارای چه خصوصیاتی است؟ » را مطرح کرد.

سادات حسینی پرورش روحیه خودباوری و مشارکت‌ جویی، پرسشگری، ایجاد روحیه اعتماد به‌ نفس و افزایش حس مسوولیت پذیری بین دانش آموزان را از اهداف مهم پرسش مهر ریاست جمهوری ذکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار