در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) شیراز:

شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی استان قزوین بیانیه‌ای صادر کرد

قزوین(پانا) - شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی استان قزوین در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) شیراز بیانیه‌‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی استان قزوین بیانیه‌ای صادر کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی استان قزوین در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) شیراز بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

حادثه تلخ و تاسف بار تروریستیِ روز چهارشنبه که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی ازهموطنان شریف و مومن کشورمان در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(علیه السلام) شد، موجب تاثّر و تالّم عمیق قلبی مردم خداجوی ایران و همه مردمان آزاده جهان گردید. شکی نیست که دشمنان قسم خورده این آب و خاک به رهبری جهان استکبار و پیاده نظام آنان یعنی سلفی‌هایی که پس مانده های خوارج در عصر حاضر هستند، چهره پلید خود را نمایان ساخته و دستشان به خون زائران مظلوم آن حرم شریف آغشته گشت.

تکفیری‌های وابسته به استکبار جهانی، سال‌هاست که به نیابت از دشمنان اسلام، با وحدت مسلمانان در جنگند؛ اما هوشمندی امامین انقلاب اسلامی و بصیرت اکثریت مسلمانان شیعه و اهل تسنن، راه را بر اجرای نقشه‌های شوم آنان بسته است.

این جنایت هولناک ضمن اثبات اتحاد و هماهنگی شوم میان گروههای تروریستی- تکفیری مزدور با شبکه‌های معاند و برانداز که توسط دولت‌های مرتج منطقه و غربی‌ها اداره می‌شود، بار دیگرحقانیت و مظلومیت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید. تردیدی نیست که خون پاک شهدای عزیز و گرانقدر این حادثه تروریستی، درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و مردم فهیم ایران را متحدتر از همیشه در کنار هم قرار خواهد داد.

شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی استان قزوین، ضمن اعلام محکومیت شدید این عمل تروریستی و ابراز تسلیت به حضرت صاحب الزمان امام عصر (عجل الله)، نائب بر حقش مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده های داغدار و ملت مقاوم و شهید پرور ایران خواستار اجرای عدالت درباره عاملان، حامیان و مشوقین آن است و ان‌شاءالله دیری نخواهد پایید که آنان به سزای اعمالشان برسند.

از درگاه خداوند بزرگ می‌خواهیم روح بلند این شهدا را با اولیاء‌الله و همه خوبان و پاکان عالم خاصه حضرت احمد بن موسی(علیه السلام)محشور بگرداند؛ ان‌شاءالله.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار