استاندار آذربایجان غربی: امنیت مردم خط قرمز ماست

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز است، گفت با همراهی مردم فهمی و‌ با فرهنگ وضعیت در شهرستان مهاباد و سطح استان کاملاً عادی است.

کد مطلب: ۱۳۱۹۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار آذربایجان غربی: امنیت مردم خط قرمز ماست

محمدصادق معتمدیان با اشاره به شناسایی ورود دو محموله سنگین سلاح جنگی و مقادیر قابل توجهی مهمات از مرزهای غربی به کشور در طول 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: در دو مرحله 80 قبضه سلاح کشف و ضبط شده و 5 تن از عوامل اصلی وارد کردن سلاح‌ها به کشور و انتقال به مناطق جنوبی استان نیز شناسایی و دستگیر شده و در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد محدودی از عناصر هنجارشکن در حاشیه این مراسم، اقدام به تخریب اموال مردم و زیرساخت‌های شهری کرده و با وارد ساختن خسارت به تعدادی از بانک‌ها، ادارات و فروشگاه‌ها، ساعاتی نظم عمومی شهر را به هم زدند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین از بازگشت نظم و آرامش عمومی به شهر در همان ساعات اولیه با حضور نیروی انتظامی و همراهی مردم فهیم مهاباد خبر داده و تصریح کرد: با اقتدار نیروهای انتظامی و امنیتی، وضعیت در شهرستان مهاباد و سطح استان کاملاً عادی است.

وی امنیت و آرامش مردم را خط قرمز مسئولان نظام اسلامی دانست و گفت: با عاملان ناامنی در استان به شدت برخورد شده و اجازه نمی‌دهیم امنیت مردم استان به خطر بیفتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار