استاندار آذربایجان غربی:

دولت عزم راسخ خود را برای کاهش آلام زلزله‌زدگان نشان داد

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان‌ غربی گفت زمین‌لرزه اخیر شهرستان خوی به‌فرصتی برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده تبدیل خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
دولت عزم راسخ خود را برای کاهش آلام زلزله‌زدگان نشان داد

محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی با اشاره به ورود سریع دولت جهت حمایت و خدمات رسانی به زلزله زدگان، افزود: دولت در سریع‌ترین زمان ممکن و با تصویب اعتبارات مورد نیاز بازسازی مناطق زلزله زده، عزم راسخ خود را برای کاهش آلام زلزله زدگان نشان داد.

وی در ادامه به اهتمام جدی مسئولان و دستگاههای استانی در راستای خدمات رسانی به مناطق زلزله نیز اشاره کرده و یادآور شد: دستگاه‌های متولی در کمتر از 72 ساعت ارزیابی ها و برآوردهای اولیه زلزله شهرستان خوی را تهیه کرده و روند تخریب و آواربرداری واحدهای آسیب دیده نیز به سرعت در حال انجام است.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به روحیه همکاری و جهادی دستگاه‌های مختلف استان در خدمات‌رسانی و بازسازی مناطق زلزله زده، تصریح کرد: زمین‌لرزه اخیر شهرستان خوی و شرایط به وجود آمده را باید به فرصتی برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در مناطق زلزله زده تبدیل کرد.

معتمدیان در پایان بر خدمت شبانه روزی مسئولان به زلزله زدگان تاکید کرده و افزود: امیدوارم با همت مسئولان و دستگاه‌های مختلف، به رکورد ساخت مسکن در سریع‌ترین زمان ممکن در منطقه دست یابیم تا خدمتگزار شایسته ای برای مردم باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار