امام جمعه صفادشت تأکید کرد:

تحرکات دشمن نشانه عظمت جمهوری اسلامی ایران است

ملارد(پانا)- امام جمعه صفادشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز بیان کرد تحرکات دشمن نشانه عظمت جمهوری اسلامی ایران است و ما به حکومت، نظام و ولایت فقیه ایمان داریم.

کد مطلب: ۱۳۱۸۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تحرکات دشمن نشانه عظمت جمهوری اسلامی ایران است

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی خوبرو، امام جمعه صفادشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز بیان کرد: تحرکات دشمن و شعارنویسی فریب‌خوردگان نشان از عظمت جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری بیش از چهل سال است که با خون دل این انقلاب را حفظ کردند و به برکت وجود رهبری حکیم و شهداء، خدا بر ما منت گذاشته که الان بیرق ما بیرق توحید است.

امام جمعه صفادشت تأکید کرد: نماز جمعه محور وحدت مذاهب بوده و از عنایات انقلاب اسلامی برپایی نماز جمعه اهل تسنن کنار شیعیان است و امروز اهل تسنن با شیعیان معاشرت و زندگی می‌کنند و دشمن به دنبال قطع زنجیره این وحدت است، اجازه نمی‌دهیم معاندین و منافقین برای کشورمان تصمیم بگیرند.

خوبرو افزود: دشمن بی‌رحم است، در شناخت معاندین همین بس که مدام دم از حقوق بشر می‌زنند اما امروز از محکوم کردن جنایات در شاهچراغ سکوت کردند، این حادثه دلخراش به آن دسته که مدتی بدنبال التهاب و اغتشاش در کشور بودند فهماند که دشمن به کودک و ناموس ایرانی رحم نمی‌کند، این جنایت محکوم است و ملت شریف ایران از آن نخواهند گذشت.

دانش‌آموز خبرنگار: پارسا رفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار