در جریان سفر یک‌روزه وزیر جهاد کشاورزی به آذربایجان‌شرقی صورت گرفت:

بازدید از پروژه‌های کشاورزی و بررسی موانع سرمایه‌گذاری

تبریز (پانا) - وزیر جهاد کشاورزی جمعه 6 آبان برای بازدید و افتتاح پروژه‌های بخش کشاورزی و بررسی موانع سرمایه‌گذاری در این حوزه وارد آذربایجان‌شرقی شد. 

کد مطلب: ۱۳۱۸۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از  پروژه‌های کشاورزی و بررسی موانع سرمایه‌گذاری

سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در بدو ورود به استان آذربایجان شرقی با حضور در گلزار شهدای تبریز و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای والامقام انقلاب و دفاع مقدس با شهدای این شهر تجدید میثاق کرد.

در ادامه این سفر یک روزه ساداتی نژاد برای بازدید از سد سهند و آغاز عملیات اجرایی پروژه شهرک افزودنی های غذائی، داروئی و کشاورزی وطن وارد شهرستان هشترود شد.

شهرک افزودنی های غذائی، داروئی و کشاورزی وطن شامل پروژه های مختلفی از قبیل پروژه های تولید ژلاتین های دارویی و غذایی، تولید انواع روغن با ایجاد یکی از بزرگترین کارخانجات روغن کشی با تکنولوژی جدید مکانیکال، تولید گلیسیرین با ایجاد کارخانه ای با ظرفیت 20 هزارتن در سال، تولید انواع نهاده های دامی، راه اندازی کارخانه تولید انواع کره به عنوان جانشین کاکائو و چندین پروژه دیگر می باشد.

شهرستان هشترود در جنوب شرق تبریز واقع شده و یکی از قطب های مهم کشاورزی در استان آذربایجان شرقی است که سالانه 310 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در آن تولید می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار