دبیر فراکسیون مهدویت مجلس شورای اسلامی:

حادثه تروریستی شاهچراغ، محصول جنگ شناختی دشمن علیه ملت ایران است

نایین (پانا) - دبیر فراکسیون مهدویت مجلس شورای اسلامی گفت حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز، محصول جنگ شناختی دشمن‌ علیه ملت و پیاده کردن طرح سوریه سازی در ایران است.

کد مطلب: ۱۳۱۸۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
حادثه تروریستی شاهچراغ، محصول جنگ شناختی دشمن علیه ملت ایران است

الهام آزاد در گفت‌و‌گو با پانا به حادثه تروریستی حرم مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام واکنش نشان داد و اظهار کرد: حادثه تروریستی در حرم مقدس شاهچراغ علیه السلام شهر شیراز و به شهادت رساندن کودکان، زنان و مردم بی گناه، محصول جنگ شناختی علیه ملت ایران و پیاده کردن طرح سوریه سازی در ایران است.

نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک به پیام رهبر معظم انقلاب در پی این حادثه اشاره و خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب در متن پیام خویش فرمودند، عامل یا عاملان این جنایت اندوهبار یقیناً مجازات خواهند شد ولی داغ عزیزان و نیز هتک حرمت حرم اهل بیت علیهم‌ السلام جز با جستجو از سررشته‌ این فاجعه‌ آفرینی‌ها و اقدام قاطع و خردمندانه درباره‌ آن، جبران نخواهد شد.

دبیر فراکسیون مهدویت مجلس شورای اسلامی، افزود: اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم، به خانواده‌ های عزادار این حادثه و به مردم شیراز و به همه‌ ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم و به فرموده خداوند متعال، قطعا پس از هر سختی، آسانی رخ خواهد داد.

خبرنگار: محمدیاسین کوشک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار