پیام تسلیت روسای مجالس دانش‌آموزی قم در پی حادثه تروریستی شیراز

قم (پانا) - روسای مجالس دانش‌آموزی دختران و پسران استان قم در پی حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز، پیام‌های تسلیتی صادر کردند.

کد مطلب: ۱۳۱۸۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت روسای مجالس دانش‌آموزی قم در پی حادثه تروریستی شیراز

امید محمدی و ستایش ظهرابی، روسای مجالس دانش آموزی پسران و دختران استان قم با صدور پیام های تسلیتی، شهادت جمعی از افراد بی‌گناه را در حادثه تروریستی روز گذشته در شیراز، تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت ستایش ظهرابی به شرح زیر است:

ندای مظلومیت و اقتدار ملت ایران، این بار در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام طنین انداز شد و جنایتی دیگر بر سیاهه جنایات دشمنان انقلاب اسلامی ایران افزود.

شهادت و زخمی شدن جمعی از زائران آن حرم نورانی را به خانواده‌های این عزیزان و همه مردم ایران تسلیت عرض می کنیم.

تجربه نشان می دهد دشمنان ایران، انتقام به سنگ خوردن تیرهایشان در ایجاد انشقاق در صفوف متحد ملت و پیشرفت کشور را با خشونت و ترور می‌گیرند.

در پیام امید محمدی نیز آمده است: بار دیگر عزا بر سراسر میهن عزیزمان ایران حاکم شد .دشمنان فرصت طلب از هر مسیری برای ضربه زدن به ملت غیور ایران با تمام قوا هجوم می آورند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند.

حادثه تروریستی حرم مطهر احمد ابن موسی علیه السلام در شیراز داغ بزرگی بردل های ایرانیان و مسلمانان نهاد.

به شهادت رسیدن ۲ تن از دانش آموزان این سرزمین قلب های دانش آموزان ایرانی را بیشتر آزرد.

بنده حقیر به نمایندگی از دانش آموزان استان قم این ضایعه دردناک را به ویژه به شهادت رسیدن نخبه قمی و دو دانش آموز عزیزمان را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج) ، ملت غیور ایران و مسلمانان و شیعیان جهات تسلیت عرض می نمایم.

دانش آموز خبرنگار:نرگس فارسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار