مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

باید دنبال تغییر روش‌ها و گفتمان‌های تربیتی باشیم

نیشابور (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت آن چیزی که امروز می‌بینید محصول تعلیم و تربیت بعد از پیروزی انقلاب است و اگر نقدی بر آن است باید دنبال تغییر روش‌ها و گفتمان‌های تربیتی بود.

کد مطلب: ۱۳۱۸۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
باید دنبال تغییر روش‌ها و گفتمان‌های تربیتی باشیم

جلسه تبیین سیاست ها و برنامه های مدارس وکیلی در سال تحصیلی پیش رو در محل سالن همایش های آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد.

علیرضا کلیدری، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تسلیت شهادت هموطنان عزیزمان در شهر شیراز، گفت: خیر نیک اندیش عبدالرضا وکیلی آنقدر بزرگ است که عشق به مدرسه سازی و توجه به مناطق محروم این شخصیت ماندگار را متفاوت کرده است.

این مقام مسئول هزاره سوم را هزاره رجعت به معنویت دانست و خاطر نشان کرد: در روزگاری که در آن زندگی می کنیم پرداختن به مباحث معنوی و انسانی امری ضروری است.

علیرضا کلیدری افزود: ما امروز با دو هدف مباحث کلی تعلیم و تربیت و برنامه های ویژه مدارس وکیلی گرد هم جمع شده ایم.

وی با اشاره به نقش ارزیابی ادامه داد: ارزشیابی به معنای پیدا کردن ارزش های فرزندان است و سوال اینجاست که آیا ما در مدارس دنبال یافتن ارزش های دانش آموزان هستیم. محصول تعلیم و تربیت ما بعد از پیروزی انقلاب آن چیزی است که امروز می بینیم و اگر نقدی بر آن است باید دنبال تغییر روش ها و گفتمان های تربیتی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار