مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش:

مدرسه مرکز اصلی تربیت دانش آموزان است

مشهد (پانا) - مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در نشست مشترک شورای معاونین و رؤسای ادارات آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت نزدیک به سه سال مدارس تعطیل شد و این نگرانی بزرگی بود؛ زیرا مرکز اصلی تربیت دانش‌آموزان، مدرسه است.

کد مطلب: ۱۳۱۹۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه مرکز اصلی تربیت دانش آموزان است

سید مجتبی هاشمی گفت: روزهایی نگران ارتباط با دانش آموزان بودیم که با حضوری شدن مدارس در این حدودا دو ماه، این نگرانی رفع شد و مسائلی مدیریت شد و پیشرفت کرد.

وی ادامه داد: حکمرانی مطلوب را در فرآیندهایی که مبتنی بر پروژه مهر است بازبینی، مهندسی و ارزیابی کنید و پیشنهادات خود را ارائه دهید، حتما این پیشنهادها مورد توجه قرار می گیرد.

هاشمی افزود: آموزش و پرورش چون یک نهاد چند بعدی است، یکی از چالش ها در آن اولویت نقش است، باید نقش های مهم را شناسایی، فعالیت ها را به صورت مستمر اولویت سنجی و مسائل را به روز رسانی کنیم.

وی گفت: باید طبق اولویت بندی پیشروی کنیم و مسائل بی اهمیت در حوزه تعلیم و تربیت را از نظر کنار بزنیم که انشاالله مدیران این موضوع را مراقبت کنند و افرادی را در کنار خود داشته باشند تا اولویت بندی مسائل را یادآور شوند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: انشاالله با کمک هم بتوانیم این راه را با برنامه های عالی پیش ببریم.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار