آیا درمان قطعی برای رفع دلشوره وجود دارد

تهران (پانا) - درمان قطعی برای رفع دلشوره وجود ندارد بلکه رفتار خود شخص است که می‌تواند بهترین درمان باشد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آیا درمان قطعی برای رفع دلشوره وجود دارد

به گزارش نمناک، کار با شبکه‌های مجازی می‌تواند یکی دلهره‌آور‌ترین و دور‌کننده‌ترین عامل آرامش از انسان باشد حذف اکانت اینستاگرام یا هر شبکه مجازی دیگری بعید نیست که بتواند مقداری از استرس و حجم نگرانی شما را کاهش دهد.

با تغییر افکار خود کنترل دلشوره را به‌دست بگیرید

همه چیز از یک فکر شروع می‌شود که نخستین نشانه‌اش این است که احساس می‌کنید همه عضلات بدن‌تان گرفته است اما کنترل کردن این حس در دست شماست.

قبل از هر چیز مانع افکار منفی خود باشید و به آن‌ها شاخ و برگ اضافه ندهید آگاهانه افکارتان را تحت کنترل بگیرید و روی آن‌ها تمرکز کنید. می‌توانید برداشت‌های قابل قبول و مثبت‌تری را از شرایط بحرانی که برای‌تان پیش آمده برای خود ایجاد کنید وقتی توانستید فکر خود را به‌صورتی دیگر درآورید دلشوره شما هم به همان سرعت تغییر می‌کند.

در شرایطی که دلشوره به سراغ‌تان می‌آید اگر تنها باشید بیشتر به این حس دامن می‌زنید اما اگر این مواقع وقت خود را با دوستان و افراد خانواده‌تان بگذرانید و احساسات خود را با آن‌ها در میان بگذارید نگرانی‌های‌تان را کم کرده‌اید و سعی کنید با شخصی مثبت‌اندیش و خونسرد دلشوره‌های‌تان را در میان بگذارید.

چرا که در این مواقع فرد خونسرد و مثبت‌اندیش می‌تواند با جملاتی مثبت آرام‌تان کند و دلشوره‌های‌تان را کم کند. سعی نکنید در تنهایی بمانید و حتماً اطراف خود را در موقعیت‌های استرس‌زا شلوغ کنید تا خود را گرفتار افکار منفی نکنید.

ورزش را از یاد نبرید که اگر اکسیژن و هوا‌ی تازه مدام به شما برسد تاثیر زیادی در بالا بردن روحیه و اعتماد به نفس شما دارد و افکار شما را قوی‌تر خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار