سخنگوی دولت در میان دانشجویان قم:

دشمنان از دولتی که حرف برای گفتن دارد‌ می‌ترسند

نه با افراط نه با تفریط نباید از مسیر استقلال آزادی جمهوری اسلامی منحرف شویم/ زن در ایران از آزادی کامل برای پیشرفت برخوردار است، اما دیکتاتوری رسانه‌ای اجازه گفتن این مسائل را نمی‌دهد

تهران (پانا)‌ - سخنگوی دولت در میان دانشجویان قم‌ تاکید کرد «هم مخالف یکجانبه‌گرایی و بستن صدای منتقد هستیم و هم مخالف آتش زدن‌ها و آشوب‌ها. نه با افراط نه با تفریط نباید از مسیر استقلال آزادی جمهوری اسلامی منحرف شویم‌».

کد مطلب: ۱۳۱۸۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
دشمنان از دولتی که حرف برای گفتن دارد‌ می‌ترسند

علی بهادری جهرمی شنبه (شب گذشته) در بدو سفرش به قم در جمع دانشجویان دانشگاه قم در خوابگاه حاضر شد و به گفت‌و‌گو ‌با آنان پرداخت. وی امروز (سه‌شنبه سوم آبان) ‌از ساعت ۹ صبح ‌در تالار شیخ مفید دانشگاه قم به میان دانشجویان رفت و با آن‌ها گفت‌وگو کرد. وی فلسفه این نوع گفت‌وگوهای دوجانبه را نه گفتن به بستن مسیر گفتگوها دانست و گفت: هم مخالف یکجانبه‌گرایی و بستن صدای منتقد هستیم و هم مخالف آتش زدن‌ها و آشوب‌ها. نه با افراط نه با تفریط نباید از مسیر استقلال آزادی جمهوری اسلامی منحرف شویم.

وی تصریح کرد: حضور دولت و شخص رئیس‌جمهور در میان دانشجویان یک شعار نیست یک گزارش عملکرد از عمر یک ساله دولت است.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوال دانشجویان قم درباره علت سازش نکردن جمهوری اسلامی با غرب در دوران تحریم، افزود: کشور ما با وجود دارا بودن منابع بسیار به‌دلیل برخی مدیریت‌های غلط هم قبل از انقلاب و هم پس از انقلاب دچار عقب‌ماندگی است. دشمنان هم با سلاح تحریم و جنگ رسانه‌ای مانع آگاهی مردم از پیشرفت‌های داخلی کشور شدند. طبق اعلام مرکز آمار جهانی در حوزه نانو، کشور ایران دارای رتبه چهارم جهانی است و در حوزه داروسازی در رتبه هشتم جهانی قرار داریم.

پس از این صحبت‌ها ‌دانشجویان با تشویق از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران استقبال کردند. علی بهادری جهرمی در ادامه سخنان خود افزود: دشمن حضور ۴۸ درصدی بانوان در دانشگاه‌ها و موقعیت‌های برابر علمی و شغلی بانوان در کشور را می‌بیند و با مانع‌تراشی از شنیده شدن صدای این دانشجویان و موفقیت آنان جلوگیری می‌کند.

‌سخنگوی دولت با بیان اینکه ایران در تولید علم در رتبه پانزدهم جهان قرار دارد، گفت: از مجموع ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجو‌، بیش از ۵۰ درصد از آن‌ها را بانوان شامل می‌شود که نشان می‌دهد زن در ایران از آزادی کامل جهت پیشرفت برخوردار است، اما دیکتاتوری رسانه‌ای اجازه گفتن این مسائل را نمی‌دهد.

وی گفت: اصلاح نظام یارانه و تفاوت قائل‌شدن بین افراد ثروتمند و مستضعف در پرداخت یارانه‌ها، یک مورد از رویکرد عدالت محوری دولت مستقر است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: دولت سیزدهم هیچ‌وقت اینترنت را قطع نکرده بلکه برخی پیام‌رسان‌های خاص فیلتر شدند این در حالی است که دولت قبل از حوادث مشابه تمام اینترنت را قطع می‌کرد و استثنایی قائل نمی‌شد.

علی بهادری جهرمی اضافه کرد: اینستاگرام به چه بهانه‌ای عکس سردار سلیمانی را حذف می‌کند اما آموزش شیوه کوکتل مولوتوف، پاره‌شدن گلوی سرباز و سایر تصاویر خشونت‌آمیز را براحتی پخش می‌کند، این شبکه اجتماعی تحت کنترل حاکمیت دیکتاتوری آمریکا عمل می‌‌کند. جمهوری اسلامی در برابر دیکتاتوری رسانه‌ای حاکم در اینستاگرام و سایر رسانه‌های تغذیه‌شده از دلارهای سعودی و انکلیسی خواهد ایستاد، برای ما فرقی بین دیکتاتوری رسانه‌ای غرب و شرق وجود ندارد.

سخنگوی دولت گفت: شعار زن، زندگی، آزادی‌ و مرد، میهن و آبادی شعار دولت نیز است و از آن حمایت می‌کند‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار